Thursday, January 11, 2007

Cool



From: Tomislav


Tri su zene igrale golf jednog suncanog nedjeljnog prijepodneva.
Jedna od njih nije bila previse spretna i njezina loptica odleti u sumu. Ode ju potraziti i umjesto loptice pronadje zabu uhvacenu u zamku.

"Oslobodi me", rece zaba, "i ispunit ¿u ti 3 zelje".

Zena se nije dugo dvoumila. Oslobodi zabu, na sto ova kaze;
"Hvala ti, ali zaboravila sam nesto napomenuti. Sve sto pozelis tvoj muz ce dobiti 10 puta toliko."

"Nemam nista protiv", bila je zadovoljna zena. Njezina prva zelja bila je da postane najljepsom zenom na svijetu.
"Ali jesi li ti svjesna", upozori je zaba, "da ce tvoj muz postati daleko najljepsi muskarac na svijetu? Pravi Adonis. Sve ce ga zene proganjati".
"Nema problema. Pa ja ¿u biti najljepsa zena na svijetu i on ce vidjeti samo mene."

I tako zena postade najljepsom na svijetu. Nakon toga pozeli postati najbogatijom.

"Ali to ce uciniti tvog muza deset puta bogatijim od tebe". "To me uopce ne smeta", odgovori zena. "Ono sto je njegovo je i moje.

I tako zena postade najbogatijom na svijetu.

"A sto je tvoja zadnja zelja?", bila je radoznala zaba. "Zelim dobiti LAGANI srcani udar!"

Pouka pricice je da su zene inteligentne. Nemoj se nikad saliti sa njima!

NAPOMENA: Ako si zensko ne citaj dalje. Za tebe je vic gotov. Stani ovdje i osjecaj se superiorno
Smile

Ako si muskarac odi na dno stranice...


.
.
.











.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Covjek je imao deset puta LAKSI srcani udar o d zeninog!


Pouka pricice je da zene stvarno misle da su jako inteligentne.
Pustimo ih nek tako misle i uzivajmo u spektaklu
Very Happy


P.S. Ako si zensko i jos citas ovo je dokaz da zene NIKAD NE SLUSAJU!!!

No comments:

zzgluposti