Friday, January 12, 2007

zenski recnik /pisali muskarci ;-)


Ženski rečnik

Da = Ne

Ne = Da

Možda = Ne

Treba mi... = Ja hoću...

Žao mi je. = Teško tebi!

Treba da razgovaramo = Hoću da kukam

Naravno, samo napred = Nosi se!

Radi šta hoćeš = Platićeš mi kasnije

Nisam loše volje = Naravno da sam loše volje, morončino!

Slušaš li me? = Mrtav si!

Treba da naučiš da komuniciraš = Slušaj šta ti govorim

Budi romantičan, ugasi svetlo = Imam celulit

Tako si muževan = Treba da se obriješ i okupaš

Da li me stvarno voliš? = Sad ću da tražim od tebe nešto komplikovano
ili skupo

Bas si uzbuđen večeras = Kako ti ne dosadi da misliš samo na sex?

Biću spremna za pet minuta = Izuj cipele i odgledaj neki film

Koliko me voliš? = Uradila sam danas nešto što ti se nikako neće svideti



No comments:

zzgluposti