Wednesday, June 11, 2008

Mujo & Haso - vicevi, malo novo, malo staro

 


From: Ksenija


Zove Mujo Hitnu pomoc:
 - Brzo ljudi, zena mi je progutala kondom !
Malo kasnije opet zove:
 - Ej, ne morate dolazit' - nasao sam drugi !!


Igra Haso poker, i vice Fati:
 Fato, kuhaj kavu ! Dobio sam te nazad !!


Idu Mujo i Haso kuci, s posla.. I pita Mujo:
 - Bolan Haso, sto ces prvo da uradis, kad dodjes kuci ?
- Prvo cu da strgnem i pocijepam ženine gačice !
 - Sto, toliko si napaljen ??
- Ma jok, žuljaju me !!


 Pita Mujo Hasu:
M: Haso, sto bi ti zelio biti da se ponovo rodis?
 H: Konj.
M: Eeee, nemoze dvaput isto!


 Dobio Mujo na lutriji 1 000 000 eura. Sav veseo ulazi u kucu i vice:
M: Fato, pakuj se!!!
 F: A gdje cemo?
M: Ja ne idem nikud.


 Pita Mujo Hasu:
M: Haso bolan, hocemo sutra na utakmicu?
 H: A ko igra?
M: Bosna i Hercegovina i Srbija i Crna Gora.
 H: Mujo, jebo te, pa to je turnir!


Pricaju Mujo i Haso:
 M: Znas li ti Haso da svake tri minute u New Yorku jedna zena biva
pregazena?
 H: Uuuuuuuuu, jeb'la majku, jeste izdrzljiva...


Na gradilistu vice Mujo:
 -Bolan, Suljo, je'l u tebe metar?
-Ma jok, tek 20 cm !


 Kaze Mujo Sulji: Spavao sam ti sa zenom.
A Suljo ce njemu: Ja sa tvojom nisam oka sklopio.

Gleda Mujo Hasu kako je sav tuzan i pita ga:
 - "Sta je bolan?"
A Haso kaze:
 - "Kako sta je, dobio sam otkaz iz restorana."
- "Pa kako bolan?"
 - "Pa dosla jedna Amerikanka u restoran i kada je
dosao trenutak za desert, Amerikanka upita sta imamo,
 a ja lijepo ponudio: "Would you like tufakju?"


Fata i Mujo setaju gradom i prodju pored jedne
 pecenjarnice!
- Oh, Mujo kako fino mirise! - zavapi Fata.
 A Mujo onako kavalirski: - Hoces da prodjemo jos
jednom?


 Ulazi Mujo u bolnicu, kad tamo dva doktora tuku pacijenta.
Prilazi im i pita ih zasto ga tuku. A ova dvojica odgovaraju:
 "Osam godina ga lijecimo od zutice, a on nam tek sad kaze da je Kinez."


Stopira Mujo do Zenice kad odjednom prolom oblaka i velika oluja.
 >Gusta kisa. Jadni Mujo ne moze vidjeti ni prst pred okom, kad najednom
>ugleda svjetla auta.
 >Stane auto, a Mujo bez pitanja uskoci u njega, a u autu nikoga.
>
 >Polako auto opet krene, Mujo se cudi. Kad ispred njih zavoj i pocne se on
>moliti od panike.
 >
>Nije mogao ni mrdnuti od straha, kad najednom pojavi se ruka za volanom i
 >pocne okretati.
>I tako par zavoja. Mujo vise nije mogao izdrzati strah nego iskoci iz auta
 >i otrci do prvog grada i pravo u kafanu.
>
 >Naruci Mujo rakiju i pocne pricati ljudima pricu. Vide ljudi sav uplakan,
>nije ni pijan, mora biti ziva istina.
 >
>Kad nakon pola sata u istu kafanu udju Huso i Haso (ljuti ko risovi) i
 >vide
>Muju.
 >
>Haso ce: "Bolan Huso, eno ga onaj sto nam je uskocio u auto dok smo ga
 >gurali.



Zali se Mujo Hasi da mu zajebavaju sina u skoli i da su mu dali nadimak.
 -Koji nadimak?
- Urac!
 - A, koje mu je pravo ime?
- Enis!






No comments:

zzgluposti