Sunday, June 08, 2008

po koji vic



---------------Прослеђена порука------------------
Од: Olja
Датум: 08. јун 2008. 06.54
Наслов: po koji vic
Коме:



Čovjek na samrti kaže doktoru:
- Napišite da sam umro od SIDE!
- Zašto?
- Tako mi nitko neće jebati ženu, a oni koji su je već jebali neka umru
od  straha!


Doktor kaže pacijentu:
. Imam dvije vijesti, lošu i još goru.
. Koja je loša?
. Prema laboratorijskim nalazima, ostalo vam je samo 24 sata života.  .
A još gora?  . Od jučer pokušavam da vas dobijem na telefon.


Jedu Mujo i Fata škampe, Fata se isprska po haljini i kaže:
- Juuu, izgledam k'o svinja!
Mujo je pogleda i kaže:
- A još si se i isflekala!


Bio Mujo na poslovnom putu u Japanu. Tamo pokupio neku kurvu i cijelu
noc  radio posao, a ona je uzbudeno vikala:
- 'Hasimota! Hasimota!'
Posto Mujo, naravno nije znao ni rijec japanskog, zakljucio je da je to
neki uzvik odusevljenja. Sutradan ujutro ode on na golf sa japanskim
biznismenima.  Japanac, koji je igrao prvi, na odusevljenje prisutnih
ubaci lopticu iz  prve. Svi aplaudiraju, a Mujo, da ispadne pametan,
vikne;
- 'Hasimota!'
Japanac se unezvereno okrene i upita;
- 'Kako to mislis, pogresna rupa?'



U cik zore, oko 4 sata ujutro, ustane Mujo, probudi Fatu i reče joj:  .
'Ajde, bona, spremi mi ruksak, idem na pecanje!  Ona mu spremi i isprati
ga do vrata, pa se vrati nazad u krevet. Mujo je  oko pola sata
pokušavao da upali auto, ali nije uspio. Odustane on od  pecanja i vrati
se u kuću, raspremi se i polako se uvuče u krevet. Na to  će Fata:  .
Jel' 'ladno vani?  . Jest' vala.  . A onaj moj blento otiš'o na pecanje!


Stariji gospodin u autobusu gleda mladog punkera sa kosom u razlicitim
bojama.  Mladic skuzi da starac bulji u njega, pa pita:  -Sto je stari,
zar nikad nisi ucinio nesto ludo kad si bio mlad?, a starac
ce:
-Aha, jednom sam jebo papigu, pa se pitam jesi li mi sin.

No comments:

zzgluposti