Wednesday, December 03, 2008

grafiti

-----Original Message-----
From: Ksenija

> > >
> > > Cuvajte mi Jugoslaviju. Dobar je to hotel!
> > >
> > > Jugosloven - to nije nacionalnost. To je dijagnoza.
> > >
> > > Nikad ne raspravljaj sa frizerom o politici! (celava)
> > >
> > > Najgora beogradska kletva: Dabogda ti kuca bila na CNN-u!
> > >
> > > Potrcao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao!
> > >
> > > Kad ugleda zenu, muskarac postane lovac. Kad ulovi zenu, muskarac
> postane
> > plen.
> > >
> > > Srbi, nasmesite se! Bila je ovo skrivena kamera.
> > >
> > > Kad god pijem vodu u WC-u, daska me udara po glavi. (Sima pandur)
> > >
> > > Nije hrabrost otici u Zagreb, popeti se na spomenik bana Jelacica
> > > i
> > vikati: "OVO JE SRBIJA!" Hrabrost je sici sa spomenika!
> > >
> > > Pravog muskarca necete videti da pegla i pere - on to zavrsi pre
> > > nego
> sto
> > se njegova zena probudi.
> > >
> > > Kad su plavusi rekli da joj je pauk odneo kola, otisla je da ih
potrazi
> u
> > zoo-vrtu.
> > >
> > > Makedonci su Srbi so teskata govornata manata!
> > >
> > > Lakse je uci u istoriju nego u autobus GSB-a.
> > >
> > > Stalno idem u dzamiju, ali nikako da nadjem moj broj cipela!
> > >
> > > Smrt fasizmu! I tebi, druze!
> > >
> > > Muskarci se dele na neodgovarajuce, zauzete i nedostizne.
> > >
> > > Odmah se vracam. Dodjite sutra. (poruka na ulazu u jednu
> > > kancelariju)
> > >
> > > Proleteri svih zemalja, izvinite! Vas Marks.
> > >
> > > Kada bi izbori mogli nesto da promene, ukinuli bi ih.
> > >
> > > Po podocnjacima se noc poznaje.
> > >
> > > Zorane, ili ja ili kompjuter! (Marina)
> > >
> > > Crnogorsko udvaranje: Ja se tebi svidjam, a ti meni?
> > >
> > > Prijatelj sluzi da kada ti je los dan odes i pokvaris i njemu dan.
> > >
> > > Zena ne moze da vara muskarca onoliko koliko on moze da se pravi
> > > da je
> > veran.
> > >
> > > Nije on pobegao iz Srbije. Samo je hteo da se brani sa slobode.
> > >
> > > Video sam Pikasov autoportret. Boze, na sta je taj licio!
> > >
> > > Ako neko zaliva cvece praznom kantom, to ne mora da znaci da je on
lud,
> > vec da je cvece vestacko.
> > >
> > > Seminar o putovanju kroz vreme bice odrzan prekjuce.
> > >
> > > Nekada sam bio ljudsko bice... a onda sam dobio modem.
> > >
> > > Nisam primetio da mi se zena davi. Vristala je uobicajeno.
> > >
> > > Govori srpski da te ceo svet bombarduje.
> > >
> > > Zene se ulepsavaju samo zato sto je culo vida kod muskaraca
razvijenije
> od
> > mozga.
> > >
> > > Ako vam ide suvise lako, pogledajte bolje. Mozda vam ide nizbrdo!
> > >
> > > Jednoj zeni treba 20 godina da od sina napravi muskarca, a drugoj
> > > samo
> 20
> > minuta da od njega napravi budalu.
> > >
> > > Samo 12 miliona ima tu srecu da zivi u Jugoslaviji. Ostali nemaju
> > > tu
> > srecu, ali imaju sve ostalo.
> > >
> > > Ako vas zena pobedjuje u tenisu, promenite sport. Ako vas zena
pobedjuje
> u
> > boksu, promenite zenu!
> > >
> > > Prodajem BMW u delovima. Delove pogledati na autoputu izmedju
> > > Zagreba
i
> > Beograda.
> > >
> > > Ljubazan motociklista se poznaje po musicama izmedju zuba.
> > >
> > > Kad god odem na proslavu godisnjice mature ustanovim da su se moji
> skolski
> > drugovi tako ugojili i ocelavili, da me jedva prepoznaju.
> > >
> > > Ima zena koje tvrde da su svi muskarci isti. Zar to nije malo
> > > previse
> > iskustva?
> > >
> > >
> > > Preko oglasa je trazio zenu. Stotine ljudi se javilo sa molbom:
> > > Uzmite
> > moju!
> > >
> > > Mozda muskarcima mozak i nije slaba tacka... Ali je ipak tacka!
> > >
> > > Sta ima cetiri noge i ruku? Srecni pitbul!
> > >
> > > Ako muz zeni otvara vrata od kola, ili su mu nova kola ili mu je
> > > nova
> > zena.
> > >
> > > Bolje ispasti glup nego iz autobusa!
> > >
> > >
> > > ________________________________
> > >

No comments:

zzgluposti