Tuesday, February 24, 2009

CV Branislav

 


From: Srdjan
 

 
Branislav Gojko/Milicaá Lugonja
rodjen 21.og decembra 1980. u 16:30 u Beogradu

zavrsioá sam áOsnovnu Skolu "20.i oktobar" , blok 70, gimnaziju X beogradsku "Mihailoá Pupin",blok 21 , 6 kaplara
studiram á2 fakulteta , Ekonomski , smer bankarstvo sa prekidom od 1999.e(dao 4 ispiata , 3 9 ke i 6 ica) i Matematickiááod 2003.e (nisam davao ispite),smer astrofizika
Zeleo sam novac i posao ali kao sto znate retko ko nudi posao gimnazijalcu
Znam engleski dobro , ruski sam ucio , ali bih morao obnavljati, nisam pocetnik ali ni ne sijam
Imam talenat za jezike , za predavanje i ucenje svih oblasti , a dosta toga me i inetresuje. Voleo bih da imam svoj novac za razne kurseve sto jezika (nemacki,italijanski,francuski,spanski,grcki,arapski i jos neke koje ovde ne navodim jer nije bitno) , sto racunara (Microsoft, Chiron,CISCO...).á
Imam osnovni kurs iz Officea u Master Class u . Voleo bih da znam programirati (JAVA,PHP,C++,Access...)
Vozacki trenutno polazem u auto skoli Crveni Signal , B kategorija
Radio sam privremeno preko omladinske u posti i Neltu u Dobanovcima , kao raznosac poste i cistac .
telefon mobilni 0645020104
fiksni 2279510
u slobodno vreme igram basket,idem na plivanje ili triatlon, veslanje sa VK ekonomist , mada smo trenutno bez camca jer su pioniri Partizana uzeli camac
Ples je takopdje hobi i pasija , ne idem u pozorista i bioskope.
Imam mnogo inetresovanja astronomsko drustvo Rudjer Boskovic,astronomija i astrofizika , ali i astrologija , dizajn, moda , radio klub iz Timocke 18 , avio i raketo modeliranje , vajanje , hemija , arhitektura , meteorologija,letenje, i td
Dobar sam deo tima , umem da poducim , i pomognem ljudima da dostignu svoj maksimum ili vrh. Umem da motivisem druge , ali sam sklon i kritikovanju sto mi svi zameraju, liderskih sposobnosti imam ali nisam za vlast (jupiter na 8 st vage , a neptun vladalac 10 og polja)
Nisam najbolji ali sam deo najboljih i vazan deo tima jer posto mi vlast nije prioritet drugi me traze i veruju mi .
konkurisem na sva mesta za koja imam kvalifikacije.U Beogradu
pozdrav.


No comments:

zzgluposti