Tuesday, February 03, 2009

zenska i muska verzija

 


From: Srdjan
 

 

Ženska verzija:

   Zena 1: O bila si kod frizera! Kosa ti izgleda fanstasticno!

   Zena 2: Mislis? Nisam bas sigurna. Kad sam se na kraju pogledala u
   ogledalo, nije mi se bas dopalo. Ne cini ti se da je previse neuredno?

   Zena 1: Ma kakvi! Izgleda prosto savrseno! I ja bih volela da imam
   takvu frizuru, ali je moje lice previse siroko. Ja imam peh da ne
   mogu da nosim svaku frizuru.

   Zena 2: Uopste nisi u pravu! Meni se cini da je tvoje lice pravilno
   i da ti sve pristaje. Tebi bi sigurno stajala ova stepenasta frizura
   koja se sad nosi. I ja sam tako htela da se osisam, ali sam odustala
   jer bi to samo naglasilo moj predugacak vrat.

   Zena 1: Sta? E sad stvarno preterujes! Ja bih sve dala da imam takav
   dugacak vrat kao sto je tvoj. Kako bi ti tek bila nezadovoljna da
   imas ruke debele kao sto su moje!

   Zena 2: Salis se! Znas ti koliko zena bi volelo da ima ruke kao
   tvoje? Pogledaj samo kakve su moje! Za razliku od tebe, ja nikad u
   zivotu ne bih mogla da obucem majicu bez rukava!

----------------------------------------------------------------------------------

   Muska verzija:

   Muskarac 1:  Šišao si se?

   Muskarac 2: Da.

 

 

 

No comments:

zzgluposti