Wednesday, February 25, 2009

za pocetak nedelje, poneki dobar

 


From: Biljana

 

Ulazi narkoman u crkvu i kaže svećeniku:
- Ćao nindža, baš ti je kul gajba, nego su ti posteri malo izlizani.

 

Došao Mujo kuci i zatekne Fatu u krevetu sa nepoznatim čovjekom:
- Fato, sto radi ovaj čovjek u mom krevetu!?
- Čuda Mujo, čuda radi ...
 

 

Razlika izmedju dobrih i loših sisa:
- izmedju dobrih sisa je lančić,
- izmedjhu loših sisa je pupak.

 

U knjižari muškarac pita prodavačicu:
'Imate li knjigu 'Muškarac - gazda u kući'?
-'Bajke su na dječjem odjelu.'

 

Zezaju se unuci s djedom i stave mu viagru u čaj.
Ode djed van i poslije nekog vremena se vraća sav upišan.
'Što je bilo djede, što si upišan?'
'Stanem ja pišati, izvadim ga, vidim nije moj i vratim ga u gaće

 

Dobar ljubavnik je kao skupi deterdžent: djeluje brzo, prodire dubinski, ugodno miriše i što je najvažnije - ne ostavlja tragove. 

 

Muju na zavodu za zapošljavanje pitaju što je po zanimanju. On odgovori: 
- Pomoćni bagerist. 
- A što vam je to? 
- Pa bolan, ono što bager ne može, ja lopatom... 

 

-         Imam vijesti za vas, jednu lošu i jednu još goru. 
- Recite, doktore! 
- Ostao vam je samo još jedan dan života. 
- Strašno! Što može biti gore od toga? 
- Od jučer vas pokušavam dobiti na telefon. 

 

Pljačkaš u banci po izlasku upita jednog od svjedoka: 
- Jesi li me vidio? 
- Jesam!? 
Pljačkaš ubije tog čovjeka pa upita drugog: 
- Jesi li me vidio? 
- Nisam, ali moja punica je! 

 


Što nastane kada se Snjeguljica svuče pred sedam patulajaka ?
Seven Up

 

 

Pita učiteljica u Splitu djecu u školi što im radi otac, pa će Jure da mu je otac šofer, Stipe da mu otac radi u banci, Pere da mu je otac policajac i tako redom, samo mali Mate šuti, pa ga učiteljica pita >Pa dobro Mate što tvoj otac radi ? > Mate se nećka, najradije ne bi rekao, ali svi navališe i on reče: >Moj otac radi u noćnom baru kao striper, skida se za novce, a ako netko plati poslije predstave mu se poda ili popuši.< Nastade tajac u razredu, no zvono spasi situaciju, a učiteljica puna sažaljenja priđe Mati i pita ga >Mate zar je tvoj otac stvarno muška prostutka ?< >Ma ne...< odgovori Mate, >...moj otac igra za Hajduk, ali me je bilo stid reći!<

 

 
 

No comments:

zzgluposti