Tuesday, April 07, 2009

Reinkarnacija



---------- Forwarded message ----------
From: Olja







Fata i Mujo se zainteresovali za spiritualizam i reinkarnaciju. Dogovore se da onaj koji prvi od njih umre, pokusa drugoga kontaktirati trideseti dan poslije smrti. Nesreæa je htjela da je Mujo poginuo u teskoj saobraæajki.

Prema obeæanju koje mu je dala jos dok je bio ziv, Fata tridesetog dana  pokusa ostvariti kontakt s Mujom na drugom svijetu. Tokom seanse, Fata u transu zazva: "Mujooo..., Mujooooo.... Fata je tu, èujes li me?? Ooooo... kako mi nedostaje¹! Kako li izgleda tamo gdje si sad?"
Konaèno se javi Mujo: "Prekrasno je, plavo nebo, kratko pokosena trava, zelene livade na kojima gotovo stalno sija sunce."
Fata plaèuæi: "I sto radis veæinu vremena?"
Mujo: "Znas, Fato, ustajemo prije nego izaðe sunce i nakon obilnog doruèka ne radimo nista drugo nego se seksamo. Nakon ruèka imamo dvosatni odmor i onda se nastavimo seksati do sest sati. Zatim veèeramo i, ako jos mozemo, nastavimo se seksati sve do noæi. Uglavnom to zavisi o spremnosti partnerke. Oko deset sati zaspimo. I tako svaki dan."
Fata, jos uvijek plaèuæi, ali ipak sokirana: "Pa to ne bi smjelo biti u raju?!?"
Mujo: "U raju? Fato moja, nisam ja u raju!"
Fata: "smrc, smrc? Pa gdje si onda?"
Mujo: "Ma ja sam ti sad zec na Trebevicu".



No comments:

zzgluposti