Wednesday, April 22, 2009

trekkie folk

-----Original Message-----
From: Mladen


> Trekkie folk
>
> OTIŠLA SI SA KLINGONCEM DRUGOM
>
> Sjedim sam u kafani,
> prolaze mi tuzni dani,
> tebi moje misli lete,
> sve me nanosonde na tebe sjete
> Nelix vino toci,
> tim mi vinom dusu moci...
>
> Ovde meni srece nema,
> zaposjela me jedna zena,
> sad je drug Klingonac zeni,
> ajme meni, ajme meni...
>
> Zbog tebe moja posada pati,
> ko ce njima naredbe dati,
> kada Borg iz tudjine dodje,
> i fotonski torpedo pokraj broda prodje, A moji dani u kafani idju, i
> konabaru me je dosta, sta od mene osta, sta ja to posta?
>
> Ovde meni srece nema,
> zaposjela me jedna zena,
> sad je drug Klingonac zeni,
> ajme meni, ajme meni...
>
> Cak ni Tuvok nemoze da me ljeci,
> nema dana mojoj sreci,
> nalazim utjehu u drugoj zeni,
> onoj,onoj koja lici tebi,
> ali nema pomoci meni,
> moje srce s tobom ode,
> ukljuci warp i prevedi me preko vode...
>
> Ovde meni srece nema,
> zaposjela me jedna zena,
> sad je drug Klingonac zeni,
> ajme meni, ajme meni...
>
> ___________
> ___________
>
>
> SEDMA OD DEVET
>
> Sedma od devet za te je moj krevet
> kad sa svojim društvom
> dođem u kafanu
> hologrami svuda
> svaki ima manu
>
> gledam, tražim lunjam
> pratim ih sa smeškom
> hologram ko hologram
> svaki je sa greškom
>
>
> a ja trebam curu
> da mi žena bude
> od krvi i mesa
> obline njene da me zalude
>
>
> viđ'o sam te često
> sedila si sama
> od devet si sedma
> i prava si dama
>
>
> otrgla se nekom
> kolektivnom umu
> prošla sve i svašta
> po galaktičkom drumu
>
>
> žena ti mi budi
> ja sam pravi dasa
> kad te dušo ščepam
> tebi nema spasa
>
>
> na vjenčanje naše
> prvih šest sestara pozovi ti
> al ne osmu i devetu
> jer na šatl ne stanemo svi
>
>
> REF.
>
> Sedma od devet
> za te je moj krevet
> enterprajz nek nam bude dom
> oj nesrećo, draga si srcu...(mala
> stanka)...mooouououououom (do besvjesti
> duuuugo)

No comments:

zzgluposti