Wednesday, August 12, 2009

Decija razmisljanja...



---------- Forwarded message ----------
From: Dragana


  • Švajcarske krave koriste se pretežno za pravljenje čokolade.
  • Stanovnici Sardinije zovu se Sardine.
  • Na Marsu ima života. Ali to je samo hipotenuza.

  • Geografska dužina i širina su vrlo korisne. Pretpostavimo da se čovek davi.Dovoljno je da vikne na kojoj je širini i dužini i mi ga možemo naći.
  • Da bi se bila dobra medicinska sestra, mora biti potpuno sterilna.
  • Lekari kažu da su smrtonosne bolesti najgore.
  • Kad se moj mlađi brat rodio morali su ga staviti u akumulator.
  • Ko je bio Njegoš? To je onaj tip sa dedine penzije.
  • Leptir je insekat iz porodice helikoptera.
  • Najkorisnija životinja je svinja. Od nje možemo da upotrebimo sve, meso od spreda i pozadi, kožu za cipele, čekinje za četke i ime za psovanje.
  • Zoološki vrt je super stvar. Tamo možemo da vidimo i životinje koje ne postoje.
  • Nisam kršten, ali sam zato vakcinisan.
  • Životno osiguranje je novac koji dobije onaj koji preživi smrtni slučaj.
  • Ne znam koliko imam godina, to se stalno menja.
  • Veoma sam se uplašio kad se mama razbolela. Pomislio sam da će nam tata kuvati.
  • Svi psi vole vodu. Neki čak toliko da u njoj i žive. To su morski psi.
  • Akvarijum je malo stakleno more gde žive domaće ribe.
  • Alimentacija je plata za decu kada im se tata odseli.
  • Usvajanje je mnogo bolja mogućnost od rađanja. Tako roditelji mogu sami da izaberu dete i ne moraju da prihvate baš onoga koga su dobili.
  • Sve ribe nose jaja, a ruske čak i kavijar.
  • Krave ne smeju da brzo trče da ne bi prosule mleko.
  • Tokom nedelje Bog živi u raju. Samo nedeljom dođe u crkvu.
  • Muškarac ne može da se venča sa muškarcem, jer onda niko ne bi mogao da obuče venčanicu..
  • Kod nas svako ima svoju sobu, samo tata ne. On mora da spava kod mame.
  • Kod nas muškarci mogu da se ožene samo sa jednom ženom. To se zove monotonija.
  • Zemlja se okreće 365 dana svake godine. Zato treba svake godine jedan dan više, pa se to obračunava u februaru. Zašto je to tako, ne znam.Možda zato, jer je u februaru uvek jako hladno i to ide malo tvrđe.
  • Moja sestra je jako bolesna. Svakog dana pojede po jednu pilulu.
  • To krije od roditelja, da se oni ne bi uplašili.
  • Krug je okrugao kvadrat.
  • Kajsija je kao jabuka sa tepihom.
  • Brat i ja smo danas pojeli celu teglu marmelade.Večeras ćemo dobiti ili proliv ili batine!
  • Kada se mama i tata zaključaju u spavaću sobu, ja narednih sat vremena mogu da radim šta hoću. Što ja volim taj seks!
  • Ne razumem zašto se mama toliko ljuti što smo razbili vazu. Ionako je bila stara i kineska, a ne naša!
  • Moja sestra je opet položila razred sa odličnim uspehom, sve same petice. Ona to meni namerno radi!
  • U televizoru rade mali ljudi, a u radiju njihova deca!
  • Baka nam je otišla na onaj svet. Sad i mi imamo nekog u inostranstvu!
  • Mami i tati je danas godišnjica braka. To svi znamo osim tate!
  • Pitao sam tatu zbog čega on brije bradu, a mama noge. Rekao je da se svako brije onde gde ga ljudi gledaju. Gde ja onda da se brijem?
  • Tata je odrastao na selu. On je kravu video uživo!
  • Ja se ne svađam s roditeljima. Nisu moj nivo.
  • Kad se mama posvađala s tatom, prvi put sam video leteće tanjire.
  • Crvi ne grizu jer imaju rep i napred i nazad.
  • Proleće je prvo godišnje doba. U proleće kokoške nose jaja, a seljaci krompir.
  • U Francuskoj su nekad pogubljenja kriminalaca izvodili želatinom.
  • Čak i dečaci imaju da kažu nešto zanimljivo ako ih dovoljno dugo slušaš.
  • Za devojčice je bolje da se ne udaju, ali dečacima treba neko ko će da čisti.
  • Severni pol se okreće u suprotnom pravcu od južnog.
  • Umetnička klizačica je izvela svoju piruetu, a pri tom su joj vlastiti vetrovi digli suknjicu.
  • Moja tetka je imala tako jake bolove u zglobovima, da je ruke mogla dignuti samo malo iznad glave. I sa nogama je imala isto takve probleme.
  • Kad su ljudi prestali biti majmuni, postali su Egipčani.
  • ŠTA JE TO LJUBAV ? Ljubav je kad ti drnda srce!
  • KAKO SE ZOVU LJUDI ŠTO ŽIVE NA SELU? Seoci.
  • KAKO SE ZOVE ČOVEK KOJI RADI NA PUMPI? Benzioner.
  • KAKO IZGLEDA NEKO KO SE ZALJUBI? Pa moraš da se naparfimišeš, da se obriješ, da uzimaš žilet i napraviš ovako kosu kao jež, da izgledaš kao frajer i da imaš zlatan zub!
  • DA LI VOLIŠ ŽIVOTINJE? Naravno da volim...pile, prase. Krilce od pileta mi se najviše sviđa!
  • ŠTA RADI MATIČAR? Uči decu matematici. Matičar je kao neki čovek što ispituje mlade.
  • ŠTA JE TO STJUARDESA? Stjuardesa služi ljude u avionu da ne bi oboleli od gladi.


No comments:

zzgluposti