Wednesday, August 12, 2009

HIT !!!

 


From: Srdjan
 

 

Voleo sam devojku iz grada - obrada...

 

Volela sam dečka sa sela


Rodžena sam u oblaku smoga,
na petome spratu žute zgrade.
Al' zavoleh ja seljaka moga,
što mi kajmak za poljubac dade.

Krvavice, slanina, kavurma,
Ivanjički krompir, a i čvarci.
Zalud zeza cela Karaburma,
zalud su me izbacili starci.

Ćer sam stakla, asfalta i lima,
vozih dobre rolere i kola.
Zbog pršute i domaćeg vina,
ja otkačih frajere do bola.

Tražila sam njega po kvantašu,
prazan ceger stezala sam s tugom.
Doveo je s sela drugu snašu,
i kavurmu sada deli s drugom.

Tugu svoju, uz konzerve kratim,
stomak gladan proizvodi larmu.
Morala sam ćiku da se vratim,
matorcima svojima na sarmu.

I sad opet fast-fudom se hranim,
manje su mi sise od stomaka.
Ločem pivo i celulit pravim,
i proklinjem nevernog seljaka.

 

 

No comments:

zzgluposti