Thursday, August 13, 2009

Jos malo Zemuna(-skih)... :) (Part 2)



---------- Forwarded message ----------
From: Dragana


Kako zemunci pevaju Cecu?

... Znam za jedan grad,

pored je Beograd ...

 
Prosio Zemunac sponzorusu, i njen otac mu kaze:

- Ako imas kucu, auto i lovu dacu ti njenu ruku.

Zemunac :

- Brate! Sa cim treba da ufuram, pa da dobijem celu ribu?

 

Setaju cale i sin Zemunci centrom Zemuna,

kad mali vidi veliko M na Mc Donald's-u.

Sin: - Cale, s'a je ono veliko M na onoj zgradi?

Cale: - M kao Munze, slinavi!

 

Mali Zemunac dolazi iz skole.

MZ: - Kevoooo! Kevooooooooo!!!! Kevo bre!!!

Keva: - Cao, sine! Sta je bilo?

MZ: - Ma... Ma, s'a bre ti meni s'a je bilo, breeee!!!??? A?

Tata Zemunac uci sina  matematiku:  
 
 "Imas, sine, pet jabuka, i dodje neko i uzme ti dve..."

Sin ga prekine: "Ko mi, bre, uzme?!?"

 

Danas sam uradila test trudnoce!

- saopstava sponzorusa Zemuncu.

- I jesu li bila teska pitanja?

 

Zemunac na Lidu uci klinca da pliva....

Posle prvog zaveslaja, mali pocne da se davi.... izvuce ga iz vode, stavi mu one misice na naduvavanje.... medjutim, opet ista prica.... prvi zaveslaj i mali ponovo pocne da se davi.... stavi mu i onaj slauf oko pojasa, opet ga ubaci u vodu.... ali opet ista prica....

Tek jedan lik vikne iz kafica na obali:

- "Brate, skini mu kajlu!"

Dolazi Zemunac iz inostranstva i hvali se po kraju kako je kar’o crnkinju.

Pitaju ga ortaci da opise kako je bilo. Kaze on:

- "Karam ja nju i ona odjednom pocne da vice: dipr, dipr...!

I ja sta cu brate – dnempr!“

 

Kresu se Zemunac i Dorcolka, kad odjednom Dorcolka pocne da mumla:

- Svrsicu, svrsicu, svrsicu!

A Zemunac joj odvali samarcinu i rece:

- Picka ti materina, ko ti je taj Svrsic!?

 

Kako Zemunac pise sastav na temu "Zima" :

Zima, to je godisnje doba kad cak i moj tata

drzi ruke u SVOJIM dzepovima.

 

Pitali Zemunca:

- Da li citav svoj zivot zivite u Zemunu?

- Ne jos  , odgovori Zemunac.

 

- Koja je razlika izmedju Zemunca i tramboline?

- Panduri izuvaju cipele kad skacu po trambolini.

     

Hasan Dudic stoji ispod duda, kad naidje Zemunac.

- Jao, brate, sto si ti meni nesto poznat! Kako se zoves, brate?

- Hasan Dudic.

- Ma vidim brate, da hasas dudic, nego kako se zoves?

 

Pitali Zemunca zasto je Sami ziveo na Dorcolu?

Zato sto je majmun!- odgovori Zemunac.

 

Sudija pita optuzenog Zemunca:

- Ako ste vec ukrali zlatan nakit, zasto ste ostavili

pet hiljada evra koje su bile u drugoj fioci?

- Ajde nemojte sad i vi...

Dosta mi je sto me ceo Zemun zajebava!

 

Kako se Zemunac moli bogu?

- Brate, ako te ima, kaži mi kako da se sakrijem kao ti!

 

Dolazi Zemunac u trafiku.

Zemunac: - Tebra, imaš papirne maramice?

Prodavac: - Imam samo "Paloma".

Zemunac: - Pa loma mi i batre!

 

Job interview u Zemunu.

Šef: - Koliko imate od škole?

Zemunac: - Pa, jedno 200 - 300 metara, brate...

 

Dva Zemunca sede u domu zdravlja i cekaju. Prilazi im sestra i pita:

- Jeste li vi za EKG?

- Ne, mi smo za SRS!!!

 

Kako se Zemunac javlja na telefon?

- Znaci halo!!!



No comments:

zzgluposti