Monday, February 22, 2010

Aksiomi

______________________________________________
From: Goran
Subject:

AKSIOMI


a.. Ako imaš prekrasnu ženu, jos ljepšu ljubavnicu, ako imaš super auto, ako nemaš problema s poreznim uredom, ako sunce uvijek sija kad se probudiš, ako su ljudi uvijek ljubazni prema tebi i susretljivi, KRAJNJE je vrijeme da prestaneš uživati droge.


b.. Dan ima 24 sata, u gajbu se smjeste 24 pive... TO NE MOŽE BITI SLUČAJNOST!


c.. Na poslu sam Bog. Svatko zna da postojim, ali me nitko još nije vidio...


d.. Nikad se više neću oženiti rukometašicom - što god baci na mene, pogodi me u glavu.


e.. Pametan si ako povjeruješ samo u polovicu onoga što čuješ. Genijalan ako pogodiš koju polovicu.


f.. Vegetarijanac - stara indijanska rijec za ''Loš lovac''.


g.. Dijeliti restoran ili lokal na pušačku i nepušačku sekciju je kao da podijelite bazen na dvije polovice - u jednoj smiješ pišati, u drugoj ne.


h.. Ako parkiraš auto nepropisno, ostavi upaljene brisače da ti ne mogu zataknuti kaznu.


i.. Najbolja stvar s ćelavom glavom je ta da čujes snježne pahuljice kako udaraju.


j.. Ne volim ljude koji uzimaju drogu, posebno carinike.


k.. U 17-toj se curama počinje mijenjati glas s NE na DA.

I ZA SAM KRAJ:
Bolje proliti malo s Parkinsonom, nego zaboraviti popiti s Alzheimerom.

No comments:

zzgluposti