Thursday, February 04, 2010

Bračanin na sudjenju

-----Original Message-----
From: Goran

Bracaninu sude zbog ubojstva cijele obitelji i pitaju ga kako se to dogodilo.
Bracanin: Gospodine suče, prvo kad sam došao doma zateknem ja nekog frajera kako mi nateže ženu.

Sudac: I onda ste poludjeli i sve ih pobili...

Bracanin: Ne. Realno je ocekivati da se žena snadje kad ja radim po citave dane. Normalno je to.
Zatim odem do kcerkine sobe i zateknem je s dvojicom.Jedan odozgo drugi odozdo.

Sudac: E, onda vam je puko' film...

Bracanin: Ne. Mora cura proći neke stvari prije nego se uda. Normalno je to.
Zatim sam zatekao sina u kupaoni sa špricom u veni.

Sudac: I onda vam je pao mrak na oci...

Bracanin: Ne, rekoh mlad je, a droga je sad u modi. Normalno je to.

Al' kad sam vidio peć na maksimumu ...

No comments:

zzgluposti