Monday, May 10, 2010

Plavuša

________________________________

From: Goran


Jednog dana dolazi Jenny iz skole kuci i vice s vrata:

"Mama, mama! Danas smo ucili brojiti i sva djeca su znala brojiti samo
do pet, a ja sam znala do 10! 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!
Vidis...!?"

"Odlicno," rece na to majka.

"Je li to zato sto sam plavusa, mama?"

"Da, to je zato sto si plavusa"

Iduceg dana, dotrci Jenny opet iz skole sva sretna i povice s vrata:

"Mama, mama! Danas smo ucili slova i sva djeca su znala samo do
slova D, a ja sam znala do G! A, B, C, D, E, F, G! Vidis...!?"

"Odlicno," re襠opet majka. "Je li to zato sto sam plavusa, mama?"

"Da, to je zato sto si plavusa, Jenny."

Dan iza toga, eto opet Jenny iz skole kuci: "Mama, mama! Danas
smo imali gimnastiku i na tusiranju sam vidjela da sve cure imaju
ravna prsa, a ja imam ovo!," povice ona, podigne majicu i pokaze
solidnu cetvorku.

"Odlicno," rece majka pomalo u neugodnosti. "Je li to zato sto
sam plavusa, mama?"

"Ne, duso, to je zato sto ti je 24 .

No comments:

zzgluposti