Wednesday, May 12, 2010

vitzzzzz

________________________________

From: Goran

Tri žene stoje pred vratima raja.

Nakon što jedna stidljivo pokuca otvori sv Petar osobno vrata i upita prvu:
- "Za što si ti koristila svoj ženski organ za tvog zemaljskog života?"
Ona će:
- "80% za sex a 20% za piškiti"
- "Onda uđi, ti si dobrodošla"

Onda se obrati drugoj ženi:
- "Za što si ti koristila svoj ženski organ za tvog zemaljskog života?"
Ona će:
- "50% za sex a 50% za piškiti"
- "Vrlo dobro, ulazi!"

Na koncu upita i treću:
- "a ti?"
- "Sv Petre ja sam moj organ koristila 90% za piškiti a 10% za sex!"
A Sv Petar će na to:
- "Ako je to tako, žao mi je ali onda moraš otići, ja te ovdije ne mogu primiti."
- "..... ali iz kojeg razloga Sv Petre?"

- "Draga moja, ovo ovdje je Raj a ne WC.....!"

No comments:

zzgluposti