Thursday, October 07, 2010

Zemunac

---------- Forwarded message ----------
From: Ninoslav

Kako zemunac krsti dete?

Pistoljem na vodu.

Uhvatio Zemunac zlatnu ribicu.Kaze mu ribica:
- Pusti me, ispunicu ti 3 zelje!!!
Kaze Zemunac : -hocu novog audija Q7...
Kaze ribica:-'oces na kredit ili na lizing..?
Kad ce na to Zemunac: *-'OCES TI NA ULJE ILI MAST...???

Kako prepoznati bebu zemunca u inkubatoru??

Ima zatamnjena stakla

Zemunac: Mali , znači, zašto si dobio keca iz vladanja???

Klinac: Udarao sam glavom o zid!

Majka: Nesrećniče, zašto si udarao glavom o zid?

Klinac: Kevo, brate, šta ti je?! To nije bila moja glava!!!

Stao Zemunac pored autoputa, zato sto mu pukla guma, i on izasao da je zameni.
Stavio dizalicu ispod kola, i odjednom zaskripase gume.

Da vidi ko je, ono ortak iz Zemuna. i pita ga: Brate, sta radis to, brate?

Ovaj mu odgovara: Nista brate, skidam gumu.

A na to ce ovaj: Brate, skidaj ti gumu, ja cu radio.

kako se zove muva u Zemunu??
- Munzara :)

Zasto zemunci najvise vole geometriju???

Zato sto nastavnica kaze:
-ajmo sada svi povucite crtu....:

Sta kaze Zemunac kad ga izvedu ispred sudije?

Danas ste lepsi nego juce..

Mali Zemunac za Božić piše pismo Isusu:"Dragi Isuse, celu godinu sam
bio dobar dečko i za Božić bi hteo ..."
Zgadi mu se takav početak i baci pismo u đubre.
Uzme novi papir i napiše:"Dragi Isuse, nisam grešio, slušao sam
roditelje i za Božić bi hteo ..."
I opet mu se smuči od takvog sadržaja i ponovo baci pismo u đubre.
Odjednom, ode u sobu svojih roditelja i uzme malu gipsanu statuu
device Marije stavi statuu u kutiju za cipele i sve zajedno sakrije u
svoj ormar.
Uzme novi papir i počne da piše:"Isuse, ako želiš ponovo da vidis kevu ..."

zasto ni u jedno teretani u Zemunu nema dzaka....?...Pa sta ce im kad
imaju dorcolce.

Sta oblaci Dorcolac kad krene u Zemun? -PAMPERS!!!!!!!!

Возе се Земунац,Делија и Гробар у колима...........ко вози
ауто????.........па пандур

Sta radi Chuck Norris u Zemunu? - Ono sto mu se kaze!

Kako se zove deciji hor u Zemunu???
- Kalibri :)))

Zasto je smart omiljen auto medju zemuncima?
oba lakta kroz prozor :)

Kaze keva sinu zemuncu:Nista ne ucis,nista ne valjas...

a kaze zemunac:Valjam kevo,valjam :))))

Zemunac u JUGU stao na raskrsnicu i otvorio prozor. U tom trenutku
staje riba do njega i ona spusta prozor, a on ce

'' Sta je sestro i ti si prdnula'

Sedi mali zemunac na betonu i nailazi baba neka, pita ga baba: "Sta
radis sinko?"

Kaže zemunac "Šimpu vutru", a baba kaze: "MOJNE NA TONBE!"

Kaze riba zemuncu: Kako si ti lep, pa lepo obucen, pa lepo obrijan, pa
lepa ti kosa, pa lepo mirishesh...

odvali joj zemunac shamar i kaze: Kome ti gej !

kako zemunac sadi krompir? dodje na poljanu, istrese krompir iz dzaka
i kaze: "znaci razlaz!"

како се зове земунац у оделу?
- оптужени

prilazi riba zemuncu i kaze mu cao ja sam Stasha....kaze Zemunac... ja
sam iz Zemuna.

8. padez - Zemunitiv: Koga? Cime?

Sta kaze zemunac kada ga prosjak pita da mu da pare za leba?
-Jedi bez leba!

No comments:

zzgluposti