Tuesday, October 05, 2010

zemunci

________________________________

From: Nenad
________________________________

KAKO ZEMUNAC ZOVE BANKOMAT?

ZNAČI SERE KEŠ


Ulazi zemunac u crkvu i pop mu kaze hristos voskrese a zemunac mu kaze ... cuo sam brate, strasno....!!!


Kako zemunac spava? Znachi upashe jorgan..


Kako Zemunac popravlja auto? Otvori haubu i kaze ZNAČI ISPOŠTUJ ME :)



Kako zemunac uspavljuje sina? - Znači ispoštuj me i spavaj


Šeta zemunac malo dete parkom. I dete počne da plače, i plače... A zemunac na to krene mirnim, brižnim glasom:
. Smiri se Pero, smiri se Pero...
Dok mu ne priđe jedna žena i kaže:
. Ah, vi ste baš jedan brižan otac! A koliko godina ima mali Pera?
A čovek će na to:
. Ne, ja se zovem Pera.


Poceo Zemunca da boli stomak, i ode on u wc da se istovari... Posle nekog vremena dolazi keva do vrata, cupka okolo i njoj se vrsi nuzda... Sine, za kol'ko zavrsavas ?! Za 600 din...



Kako Zemunac cestita sestri polozen ispit? Brate, sestro, ćale si, keve mi!!

Ulazi zemunac u crkvu i kaze popu
nindza brate dobra ti je gajba ali su ti posteri malo isfurani..


Kako Zemunac objašnjava frizeru kakvu frizuru želi? - Znači, sa strane i pozadi mi
jebi kevu, a ovde gore me ispoštuj, brate!



kritikuje majka zemunca
--sine nista ne valjas
--valjam kevo valjam


I najbolji za kraj:

zaustavlja pandur zemunca i kaze mu

"ajde napolje da duvas",

kaze zemunac:

"ne seri da imas"

No comments:

zzgluposti