Monday, September 25, 2006

Korisnik je u Emiratima, poslao je poruku roming sluzbi Mobtela...

Subject: Korisnik je u Emiratima, poslao je poruku roming sluzbi
Mobtela...

Draga gospodo pre nego sto postavim pitanja zelim da objasnim situaciju.
Nalazim se u Ujedinjenim arapskim emiratima. Sa mape se vidi da imate
roaming sa tom zemljom. Kada sam stigao pre nesto vise od mesec i po
dana, koristio sam karticu 063 27*****. Da napomenem da sam post paid
korisnik, tarifa mobi fun. Pomenutu karticu sam koristio samo nekoliko
dana. Za to vreme sam imao 34 SMS poruke, i oko 18 minuta razgovora u
roamingu. 10 minuta su bili odlazni pozivi, a 8 dolazni. I to je to.
Medjutim juce su mi javili od kuce da je stigao racun da treba da platim
8700 dinara.
E sad idu pitanja. Pa za sta bre 8700 dinara, 8700 vam majki jebem. Na
kojoj vi planeti zivite? Kao da je roming bio sa drugom galaksijom a ne
sa Emiratima. Koji vam je taj debil sto je pravio cenovnik? Jel se
razume taj kreten u pare? 650 dinara za minut odlaznog poziva. Ljudi jel
znate vi da je to 7.8 evra za minut. Najskuplji ste na svetu.
Molim vas da mi odgovorite na ova pitanja, a odgovor mi mozete poslati
na vlad*.*@gmail.com


Primedba: Broj mobilnog, kao I email adresa su namerno izbrisani.

No comments:

zzgluposti