Thursday, September 07, 2006

Ljubavna prica - klasika

Stipe, student u Zagrebu, pise svojoj curi koja studira u Splitu :

"Draga Ane !

Mislim da nasa veza nije ono sto sam si zamisljao. Udaljenost izmedju nas je suvise velika. Moram priznat da sam te, od kad si zadnji puta bila ovde, prevario cetiri puta. Mislim da to nije u redu ni za jedno od nas. Oprosti mi i molim te posalji moju sliku koju sam ti ostavio.
Pozdrav, Stipe ."

Ane, vidno povrijedjena, odmah je otisla do kolegice u fotoradnju i pokupila sve slobodne fotografije mladica i uz to ubacila u omotnicu jos slike svih svojih mladjih rodjaka, prijatelja i bivsih decki... Sve je stavila u pismo zajedno sa slikom od Stipe (ukupno 47 komada) te napisala sljedeci tekst:

"Dragi Stipe !
zao mi je, ali te se stvarno ne mogu vise sjetiti.... Molim te, izaberi svoju sliku i ostale mi vrati . Pozdrav, Ane !"

No comments:

zzgluposti