Tuesday, September 19, 2006

vic

Vozi covek kola. Gluvo doba noci. Odjednom ispred kola iskoci crveni patuljak. Covek jedva zakoci. Izleti iz kola i pocne da vice:

- Jesi li normalan? Sta ces na sred puta, mogao sam da te zgazim!...

Crveni patuljak:

- Ja sam crveni patuljak, peder sam i jako sam gladan.

Covek se sazali i ode do kola. Nasao je neki sendvic i dade ga crvenom patuljku pa nastavi da vozi.

Noc mirna i dalje. Mesec proviruje kroz oblake. Odjednom ispred kola iskoci zeleni patuljak. Covek jedva zakoci. Izleti iz kola uzdrhtalim glasom kaze:

- Pa jesi li normalan? Sta ces na drumu, mogao sam da te zgazim!

Zeleni patuljak:

- Ja sam zeleni patuljak, peder sam i jako sam zedan.

Covek se sazali i ode do kola. Nasao je flasu mineralne vode i dao je zelenom patuljku pa nastavi da vozi.

Priroda se utisala. Spava. Samo je on na putu. Odjednom ispred kola iskoci plavi patuljak. Covek jedva zakoci.

Izadje iz kola i pomirljivo kaze:

- Sve znam. Ti si plavi patuljak i peder si. Sta jos hoces?

Plavi patuljak:

- Vozacku, saobracajnu i licnu kartu molim .

No comments:

zzgluposti