Wednesday, April 11, 2007

Izjava za licnu kartu



From: Uros



Izjava za licnu kartu

МУП СРБИЈЕ - СУП ЛЕСКОВАЦ, ИЗЈАВА

МУП СРБИЈЕ - СУП ЛЕСКОВАЦ, ИЗЈАВА поводом изгубљене личне карте (Веровали или не, изјава је преписана у аутентичном облику!)

Прошлу недељу дал беше уторак или среда јебем ли га вика ме мој другар Славе што га отпустили из Југобанку и вика цитирам: Брате најебаја сам паре имам малко а ладно него ако можеш да пођес с мене у шуму у Сувопоље да ми помогнеш да сечемо дрва ја там имам једног другара са стилку а таст ће ги дотера с трактор.

Добро бе реко знам ја које је мука ја сваку годину по снег цепим дрва ћу идем ко па нећ у и договоримо се за суботу. Дође и субота. Време мрчкаво. Купимо леб, саламу, ракију пиво и одомо у шуму.

Погодимо се за четири ара по шесетпет марке и почемо ги трупимо.

Мајке муга на први ар заврну киша. Помисли најебамо га. И у тој вртење по ону маглу, киш у грањке бркнем се за цигаре оне мокре е реко до мојега а у други џеп за резерне курац ни цигаре ни лична карта погледа око мене оно само блато и лисје, грањке, труп чики полоче од ракију поврте се поврни и мислим да је говно ја би га нагазија а личну карту курац ћу нађем.

Ете такој сам гу изгубија а ви ако оћете дајте ми другу ако не ја ћу живим докле могу ко скојевски илегалац.

01.10.2002 Лесковац


No comments:

zzgluposti