Tuesday, April 17, 2007

supermen

 


From: Aleksandar
 

:)))evo jos malo supermena...

 ..... 7 sati ujutro. Muz dolazi ku'i i  nalazi uznemirenu suprugu u hodniku.
 
   Ona: "Nesto si okasnio, supermen?"

   
   On:  "Mogu ti objasniti. Draga, zao mi je, ali bio sam s  klijentima...

  " Ona: "... i onda si cijelu noc do 7 diskutirao, jelda, supermen?"

  On: "Ma pusti me da izgovorim. Uspio sam dobit novog klijenta za tvrtku, odveo sam ga na finu  veceru...

  Ona: "... i to do 7 sati ujutro? Supermen,  pa kolko me glupom  smatras?"

  On: "Ma priznajem, isli smo poslije u nocni
bar nesto popiti, tamo smo bili do  3..."

  Ona: "...da da, supermen, do 3. A sto je  bilo
do 7? No, supermen?"

  On: "paaa, otisli smo u plesni klub, no ja sam samo gledao, bilo je  dosadno."

  Ona: "Sve OK, supermen, sam si gledao i cekao. Sto jos trebam  vjerovat?"

  On: "Ma pusti me da izgovorim i slusaj. Ma
zasto me stalno zoves  supermen?"

  Ona: "Jer samo supermen nosi gace preko pantalona..."

No comments:

zzgluposti