Thursday, May 31, 2007

dobri vicevi

 


From: Srdjan

 
 

  > Muju bolela glava toliko da nije mogao ni spavati ni jesti. Kod

svih

  > doktora je bio ali niko nije znao zasto ga boli. Jedan dan cuo

Mujo za

  > nekog dobrog specijalistu pa ode kod njega na pregled. Ovaj odma'

skonta

  > sta mu je.

  > - Tebi su, jarane, muda nabijena i udaraju u kicmenu mozdinu. Zbog

toga te

  > boli glava, jedini nacin da se resi problem je da se odstrane muda!

  > Muji nije bilo lako doneti odluku ali konta - bolje je da nema

muda nego

  > da zivi sa ovakvom glavoboljom. Ukloni mu doktor muda i Mujo, cim

se

posle

  > operacije probudio, odmah primeti razliku. Glavobolje nema, on k'o

nov.

  > Izadje on iz bolnice sav zadovoljan i konta:

  > - Sad kad mi je ovako dobro, idem sebe da castim, kupicu sebi novi

sako.

  > Udje on u butik i odmah mu pridje prodavac:

  > - Dozvolite da pogodim, vas broj sakoa je 42, jel' tako?

  > - Svaka cast! - rece Mujo - kako si pogodio?

  > - Pa ja vam ovde radim vec 30 godina, toliko sam se izvezbao da

znam sve

  > cim vidim coveka.

  > I izabere on njemu odlican sako, Mujo sav zadovoljan gleda se u

ogledalo

  > pa pozeli da kupi i jednu kosulju da ide sa sakoom.

  > - Hocu i jednu kosulju - rece Mujo - al' ajd' ako si faca, pogodi

koji

  > broj kosulje nosim!

  > - Naravno, vas broj kosulje je 38! - odmah ce prodavac.

  > - E svaka cast jarane, stvarno dobro pogadjas, vidi se da znas. E

sad, ja

  > bih pored ovoga i jos jedne gace, ako moze.

  > - Naravno, vama trebaju gace broj 14 i...

  > - E razocar'o si me, jarane! - prekide ga Mujo - ja ti nosim broj

12.

  > - Gospodine, ja sam vrlo siguran da vama trebaju gace broj 14.

  > - Samo ti meni daj broj 12 - rece Mujo - ja vec godinama nosim

broj 12.

  > - Nema problema, ja cu vama prodati sta god zelite, ali znajte da

ako

  > budete nosili broj 12, da ce vam to vremenom sabiti jaja i jednog

ce vas

  > dana neverovatno poceti boleti glava.

  > ================================================

  >

  > Ulazi klinac u dnevnu sobu i kaze:

  > - Mama, meni treba bicikl.

  > - Ma nema sanse.

  > - Ali maaama, cele godine sam vredno ucio, evo ide leto, sva deca

imaju

  > bicikl, samo ja idem peske.

  > - Ma ne dolazi u obzir!

  > - Ali mama, to bas nije fer, ja tako zelim bicikl.

  > - Slusaj, dve stvari da razjasnimo odmah: prvo, od bicikla nema,

nista to

  > da izbijes sebi iz glave. Drugo, to sto ja zivim sa tvojim ocem ne

mora da

  > znaci da mozes da me zoves mama.

  > - A kako da te zovem?

  > - Zovi me cika-Zoki.

  > ================================================

   >

  > Jednom coveku dosadila macka koju njegova zena drzi kao kucnog

ljubimca pa

  > odluci da je se resi. Odveze je kolima daleko, ali samo sto je

stigao

  > kuci, kad tamo ga ceka ista macka. Sledeceg dana odveze je jos

dalje, ali

  > se desi ista stvar. Na kraju odluci da je odveze kilometrima daleko

  > lutajuci kolima levo, desno, preko mosta, onda pravo, pa opet

desno, pa

  > levo sve dok ne nadje mesto za koje smatra da je idealno da je

ostavi. Ne

  > stize kuci ali nazva telefonom svoju zenu i pita je:

  > - Draga, je li macka tamo?

  > - Da, zasto pitas? - odgovori ona.

  > Frustriran, covek rece:

  > - Daj macku na telefon, izgubio sam se ...

No comments:

zzgluposti