Thursday, May 03, 2007

RICKY MARTIN

 


From: Hrvoje


Mlada devojka je bila veliki obozavalac Rikija Martina i zelela je da dobije sina koji bi licio na njega. Posle mnogo raspitivanja i traganja, dosla jedo informacije da postoji izvesni Pera koji pravi sinove koji su identicni Rikiju Martinu. Ode ona kod njega i pocne da ga propituje kako je to moguce.
Pocne on da objasnjava:"Vidite gospodjice, moja baka, iako je stara, obozava Rikija Martina. Moja majka je prosto luda za Rikijem Martinom, ima sve njegove CD-e, dok moja sestra ima njegov autogram, celu sobu oblepljenu njegovim posterima i po ceodan slusa njegovu muziku. Moj otac obozava kako izgleda Riki Martin i trudi se da se oblaci isto kao on, dok moj brat ima istu frizuru kao on i stalno peva sve njegove pesme."
"Pa dobro, ali kakve to ima veze sa time sto pravite decu koja su ista kao Riki Martin?" upita devojka.
"Pa vidite, gospodjice, pun mi je kurac Rikija Martina!"

 

No comments:

zzgluposti