Wednesday, May 09, 2007

zene i golf

 


From: Uros
 


Tri zene igrale golf jednog lepog nedeljnog prepodneva. Jedna od njih nije bila previse spretna i njena loptica odleti u sumu. Ode da je potrazi i umesto loptice pronadje zabu uhvacenu u zamku. • Oslobodi me - rece zaba - i ispunicu ti 3 zelje. Zena se nije dugo dvoumila. Oslobodi zabu, na sta zaba kaze: • Hvala ti, ali zaboravila sam nesto napomenuti. Sve sto pozelis, tvoj muz ce dobiti 10 puta bolje. • Nemam nista protiv - bila je zadovoljna zena. Njena prva zelja bila je da postane najlepsa zena na svetu. • Ali, jesi li ti svesna - upozori je zaba - da ce tvoj muz postati naj naj najlepsi muskarac na svetu? Pravi Adonis. Sve ce ga zene proganjati. • Nema problema. Pa ja cu biti najlepsa zena na svetu i on ce videti samo mene! I tako zena postade najlepsa na svetu. Posle toga pozeli da postane najbogatija. • Ali to ce od tvog muza uciniti deset puta bogatijim od tebe. • To mi uopste ne smeta, ono sto je njegovo je i moje - odgovori zena. I tako zena postade najbogatija na svetu. • A sta je tvoja zadnja zelja? - upita radoznala zaba. • Zelim dobiti LAGANI srcani udar!

 

Pouka pricice je da su zene inteligentne. Nemoj se nikad saliti sa njima!

 

NAPOMENA: Ako si zensko ne citaj dalje. Za tebe je vic gotov. Stani ovde i osecaj se superiorno!

 

Ako si muskarac: Muz je imao deset puta LAKSI srcani udar! Pouka pricice je da zene stvarno misle da su jako nteligentne. Pustimo ih nek tako misle i uzivajmo u spektaklu.

 

P.S. Ako si zensko i jos citas, ovo je dokaz da zene NIKAD NE SLUSAJU




No comments:

zzgluposti