Wednesday, May 09, 2007

vicevi



---------- Forwarded message ----------
From: Maja

 

      Sretnu se dva Crnogorca...

-          Dje si jadan ne bio?

-          Evo me...

-          A kako si?

-          Dobro.

-          A sto cinis. Radis li dje?

-          Ne.

-          A kartas li se?

-          Pomalo.

-          A jebes li sta?

-          Ne ja nikako.

-          A sto ne, jadi te ne znali?

-         A sto, oce mi ko rec fala?

 
 
Sedi Bog, a Sveti Petar mu dovodi one koji su stigli.

Dovede Amerikanca koji prica sta je sve izgradio itd. Bog ga saslusa, digne se, pruzi mu ruku i kaze mu:

- Svaka cast. Izvoli u raj.

Dovede Sveti Petar Francuza. Ovaj prica o svojim uspesima u zivotu, o radu itd. Bog se isto tako dize, pruzi mu ruku i posla ga u raj.

I Rus je imao zasluge koje je Bog nagradio na isti nacin, tj ustao, pruzio mu ruku i poslao ga u raj.

Dodje na red i Crnogorac. Prica sta je bio direktor, koja je odlikovanja dobio. Slusa sve to gospod Bog, sedi, odmahne rukom i kaze mu:

- Ajde i ti u raj.

Sveti Petar to gleda pa pita:

- Ja bih Gospode nesto da pitam.

- Pitaj Petre, slobodno pitaj.

- Vi se svakim pozdraviste, ustadoste i poslaste ih u raj. Jedino Crnogorca nekako kao od bede. Zasto?

      - E Petre, Petre. Ja sam Bog, nisam budala. Nisam lud da se dignem da mi sedne na mesto.

No comments:

zzgluposti