Friday, March 07, 2008

Deciji biseri

 


From: Dragutin

 

 

Šta je pubertet?
''Pa ne znam tačno šta je pubertet,ali znam šta je biologija, psihologija i genetska analiza!!!!!!!!!!!!

 

ljubav je..kad..kad ti drnda srce !!

 

Gde je lepše živeti - u selu ili u gradu?
- Ja mislim na moru. :-)

 

kako se zovu ljudi koji zive na selu?
SEOCI :)

 

sta je to problem?
pa problem je kad mama kaze da je veliki problem i ja onda dobijem batine!

 

Kako se zove covek koji radi na pumpi???
-Benzioner :)))

 

kako se zove mushka sekretarica?
pa evo na primer moze da se zove Marko

-Sta je sloboda?
sloboda je kada ja pitam mamu jel smem da uzmem cokoladu a ona kaze uzmi SLOBODNO

 

Kako se zovu ljudi koji zive u Africi?...........Kinezi...
A ljudi koji zive u Americi?...Nisu Turci...nego..............SPANCI!!!

 

Je li tvoj deda možda penzioner?
- Ne, on ne trenira nikakve sportive

 

Razlika izmedju sela i grada?
 Paaaa u selu je trava cela, miiiiislim iz jednog dela, a u gradu je isprekidana

 

Sta je brak?
 Brak je kad momak i devojka odu prvo u crkvu, a posle u banku ili postu, nisam bas siguran.

 I sta su oni posle toga?
 Pa baba i deda!!

 

Kako izgleda neko ko se zaljubi?
-Pa moras da se naparfimises, da se obrijes, da uzimas zilet i napravis ovako kosu kao jez da izgledas kao frajer i da imas zlatan zub!

 

A zasto si se ti zaljubio u tu devojcicu?
-Pa jako je lepa, ima dugu kosu i slaze mi se uz mene!
-Ima lepu odecu, moze da se lepo obuce i ima svoj stan.

 

 

Kredit
- to je ono u telefonu. Kada ti se potroshi a ti ukljuchish punjach i imash kredit.
- moja mama trazi od tate da joj da na kredit platu jer je ona ta koja je zavrshila fakultet.

 

 

Šta je to politika?
-Ima nekoliko vrsta. Jedna su neke novine pa se čitaju, a druga je kao kolač.
-Kolač?
-Da, to meni moja mama ponekad daje. Unutra ima čokolada a ponekad i spolja ima čokolada.
-A ko su političari?
-To su ljudi koji prave politanke.

 

 

kako se zove lekar za zube
chika srba

 

Bogatstvo
- moja mama bash voli pare. Volim i ja i nikom ih ne dam.
- to je kad kupujesh sve pa ti opet na kraju bude dosadno

 

 

Psiholog
- ti si psiholog ako nekoga hipnotishesh.
- on pomaze ljudima. Daje savete. Npr da ne jedesh neshto bajato.
- on te pita jel znash TO i ako ne znash onda ne mozesh u shkolu jer ne znash shta je TO.
- lichi mi da je jako star i da je jako glup.

 

 

Reklame
- one sluze da idesh da pishkish ako ti se pishki.

 

 

Venchanje
- to je kad nadjesh momka da se ozenish ali prvo morash kao moja tetka da ga varash

 

 

Ljubomora
- i ja sam nekad ljuboromomoran...a ne mogu to bre da kazem ja.

 

Kako se zovu ljudi koji rade u banci
- pa ne znam, nisam ih pitala.

 

Šta je benzin?

" Pa...to je neka masnoća koja se sipa u kola da bi radio brže njegov organizam "

 

Da li volis zivotinje?
-- Volim..pile,prase.Krilce od pileta mi se najvise svidja!

 

Drzava je jedna zemlja... gde ljudi zive... tu moze i ponekad da raste cvece ili seno... moze paprike i ostale salate... :))))))))))

 

PRIBOR ZA JELO??? "ne znam sta je pribor al znam sta je jelo" :))))
"pasulj ,grasak,supa ,dzem " aaaaahahahaha
"to je ono sto sluzi da ljudi ne bi bili prase " :))
"viljuskaaa,kasikaaa,nozz,viljuska" :)

 

prezime sluzi da se ljudi ne bi zvali sa 'ej "

 

 

"sta ces biti kad porastes"

..."kamiondzina" :)

 

Reklame sluze da se glumci odmore

 

ko je to reditelj

to je cika koji jede supu i hleb...

 

"Tata na primer pije vino rakiju ili vodu,i kada dodje sa posla umoran je izlezava se , a mama jadna kuva rucak za sutra,A tatu boli brige za to...njemu je vazno da odmara svoju guzu"

 

da li muskarac moze da obavlja posao sekretarice?
*moze!!
*kako se zove muska sekretarica?
*..hm..pa na primer..marko :)

 

sta je to politika?
-hm... meni je tu nesto sumnjivo...

 

 

 

 

 

ŠTA RADI MATIČAR?

-Matičar radi nešto romantično.

-Uči decu matematici.

-Matičar je kao neki čovek što ispituje mlade.

-On kaže: "Samo malo sačekaj da ovog supruga i ovu ženu nešto pitam pa ću onda da potpišem".

-A rekla si na engleskom?

-Pita da li pristaje ti i on. On kaže "da" i onda bude aplauz. Onda pita devojku "da li ti pristaješ da se udaš za njega", ona kaže "da" i ponovo bude aplauz.

 

To je jedna voćka.

-To je kao za sreću.

-Da bi žena shvatila koliko ga voli muž i da bi joj značilo to da će muž da uradi sve što je matematičar rekao.

 

 

 

 

Stjuardesa služi ljude u avionu da ne bi oboleli od gladi.

 

No comments:

zzgluposti