Wednesday, March 05, 2008

Dobro jutro

 


From: Srdjan
 
 

Kad Bosanac muva :))) 

Muskarac. Rane tridesete. U pomalo neudobnom polozaju oslonjen na sank.
Svako malo lizne svoј dupli pelinkovac. Po odeci, nogama koje u
ritmu muzike titraju po podu, po drzanju tela, prosto po svemu, moze se reci, stereotipni Eros-Bosanceros.

Dva stola dalje, sama, mirna, sedi lepa zena. Po spoljasnjosti bi se reklo da su generacija. Je li samo dobro ocuvana ili je stvarno ista godina proizvodnje, tesko je reci, ali da dobro izgleda je istina.

- Mmmm, vidi one mace - pomisli nas glavni junak - bas dobro izgleda.
Kako bi samo rado popricao s njom... Ali šta da joj kazem?? Tako sam prokleto stidljiv i svaki put kada pokusam da pricam sa nekom zenom, valjam samo gluposti.. Hm.. Znam!! Reci cu joj da sam se u nju zaljubio na prvi pogled. Ma, ne.. Radije ne.. Ismejace me i odvaliti neki od zenskih fazona na tu temu. Mozda da joj posaljem pice, a ostatak ce doci sam po sebi. Pih, bas sam smotan.

U tom trenutku zena ustaje i odlazi.
- Jebi ga.. Stvar se sama od sebe reši. Bas sam smotan. Kako mi fali hrabrosti svaki put. Toliko je tema o kojim bi se dalo nešto pricati. Pa i muvanje je za ljude. sta mi se moze desiti, da me odbije ili da pristane?! Ni od jedne od tih stvari se ne umire. Mada bi u ovom drugom slucaju umro od srece. Mozda je i bolje ovako. Ko zna kakve bi mi sve probleme ova lepa zena donela...

Par minuta kasnije, zena se vraca i seda za isti stol.

- Evo je opet!! Vratila se!! To je to! To mora da je znak! Mi smo
odredjeni jedno za drugo! Sada cu joj prici. Valjda ispricam nešto interesantno! Sad ili nikad!

Eksira svoj dupli pelinkovac da se okurazi, provuce ruku kroz kosu,
uvuce stomak, ispravi ledja, lagano odseta do stola za kojim lepa zena sedi, spusti se na slobodnu stolicu i dubokim glasom upita: "Jes' ti to pišala?!"

 

No comments:

zzgluposti