Tuesday, March 04, 2008

Malo smeha:))



---------- Forwarded message ----------
From: Olja

- Bolan, Ibro, jesi l' cuo da je Mujina Fata umrla od radijacije?

- Kako, bolan, od radijacije?

- Ubio je Mujo radijatorom.

Dodje Mujo kod doktora i pozali se: Doktore, kasljem, kisem, jedva disem.

Pita ga doktor: Da li vam je neko u familiji imao TBC?

- Nije, ali je amidza Suljo imao BMW.

Pita Mujo Fatu:

- Fato, jesam li ti prvi?

- Moze biti, nesto si mi poznat.


 Dosla Fata Muji u bolnicu i kaze:

- Da cujes, Mujo, sta mi se sad desilo: usla ja u taksi i kad sam stigla do

bolnice, vidim da sam zaboravila novcanik. Taksista mi rece: ili oralni seks

ili da mu otpevam neku pesmu. Pita Mujo: Pa koju si mu otpevala? A Fata ce:

E, moj Mujo, zar ti mislis da je meni do pesme dok si ti u bolnici?!
 

Veli doktor Muji: -Morate dati uzorak krvi, stolice, urina i sperme. Mujo ce:

- Evo ti, bolan, gaca, tu ti je sve!

 
Pita Fata Muju:

- Mujo, sta je to situacija?

- Recimo, ti kazes da ides na nedelju dana kod majke, a vratis se kroz tri

dana i zateknes mene sa drugom zenskom u krevetu - to ti je situacija.

- To je, znaci, isto kao kad bi ti rekao da ides na pecanje na ceo dan, a

vratis se kroz nekoliko sati i zateknes mene i Hasu u krevetu?

- Ne, Fato, nemoj da mesas situaciju sa batinama.


No comments:

zzgluposti