Tuesday, November 11, 2008

Dobar

 


From: Marina

 

Otišli Piroćanac i Piroćanka na njivu da kopaju.
Piroćancu zazvoni mobilni.
Švalerka od Piroćanca:"Dolazi brzo da se pojebemo, ovaj moj otišo u varoš..."
Prekine vezu Piroćanac i reče ženi kako su mu upravo javili da mu je teča umro, pa da ona nastavi da kopa, a on mora do tečine kuće, da im se nađe... Ode Piroćanac, kresne švalerku i vrati se na njivu, pa reče ženi:
"Lele ženo, kakvi su ovo ljudi, neko se zajebavao sa mnom.
Ja odem kod teču, a on živ i zdrav, sedi u ladovinu i pije rakiju. Kad sam već bio tamo, pitasmo se za zdravlje popismo po neku i ja dođo da kopam."
"Lele" zaleleče Piroćanka - "Ovde prođoše dvojica i kažu mi: Je l će pevaš il da te jebemo?"
"I šta uradi ženo?", pita Piroćanac.
A Piroćanka: "Kako da pevam, kad je teča umreo"...

 

 

No comments:

zzgluposti