Wednesday, November 05, 2008

zurba ne valja

 


From: Biljana



Mlada seljanka prodaje jaja na pijaci.
Ostali prodaju jaje po 5 din,
ali ona po 10 din. Vreme prolazi a ona nije prodala nijedno.

Njeni joj govore: 'Daj zeno spusti cenu neces uspeti da ih prodas', a ona njima
'Cu da sacekam, nigdi ne zurim'. Vreme se natmurilo kao da ce kisa,
njeni joj opet govore:

'Daj zeno spusti cenu ...', a ona njima opet: 'Cu da sacekam, nigdi ne zurim'.

Svi su vec digli ruke od nje, kad joj predvece pridje jedan gospodin i rece:
 'Treba mi 200 jaja ne
pitam sta kosta, ali trebala bi da mi pomognes da odnesem u svoj stan',

a ona njemu odgovara: 'Nema problema nigdi ne zurim'. Unesose oni jaja
u stan, kad je gospodin upita: 'Da li bi sacekala da spremim neko jelo
pa da zajedno jedemo, sigurno si gladna?',

ona njemu uobicajeno: 'Cu da sacekam, nigdi ne zurim'. Pojeli su, kad opet ce gospodin:
'Da li bi sacekala da skuvam kafu nama dvoma?',  ona opet njemu
uobicajeno: 'Cu da sacekam, nigdi ne zurim'.

Popili su oni kafu, kad ce gospodin opet: 'Da li bi samnom u spavacu sobu ima nesto vazno da ti
kazem, znam da si u zurbi?', ona njemu po-kozna -koji-put:

'Cu da sacekam, nigdi ne zurim'. Obavili oni to ... kad mlada seljanka pocne da se slatko smeje i
poce da govori:

'Ala ce se moji sutra na pijaci pojesti od muke, kada im budem pricala ... em sam prodala sva jaja
po ceni koju sam trazila, jela, pila i tri puta se 'kresnula' ...,

gospodin brze-bolje da je ispravi govoreci: 'Samo jednom ...', a ona
opet ono njeno: 'Cu da sacekam, nigdi ne zurim'.

 

 

 

No comments:

zzgluposti