Wednesday, November 05, 2008

stari i novi fazoni/vicevi

 


From: Biljana

 
 




 
Stoji ciganka na semaforu i u narucju drzi dete.
 Prilazi jednom vozilu i kaze vozacu: "Daj 200 dinara za Kemu, ziv i zdrav
 bio."
 Vozac pokusa da je se otrese ali posto je ciganka bila dosadna on izvadi
 iz novcanika 200 dinara i da joj.
 Na to ce ciganka: "De otvori jos malo prozor."
 Vozac: "Pa sta sad hoces, dao sam ti pare?"
 "Pa evo ti Kemo, bolan."
 ----------------------------------------------------------------------------
 Pita policajac policajca:
 "Šta je to, vodom ide - ne brčka, šumom ide - ne šuška?"
 Drugi odgovara:
 "Da nije zagonetka?"
 ----------------------------------------------------------------------------
 -Daj Cigo, pozajmi 100 Evra..
 -Nemam, majke mi, a i da imam, odakle mi?
 ----------------------------------------------------------------------------
 Pokvarila se kanalizacija i dolazi majstor sa šegrtom da je popravi.
 Otvore šaht, a on pun govana.
 A majstor ni pet ni šest, skoči do pasa u govna i kaže šegrtu.
 - Dodaj mi bateriju.
 Mali mu doda, a majstor zaroni i nema ga ceo minut.
 Kad je izronio, povika:
 - Mali, dodaj ključ 18.
 Šegrt mu doda ključ, a ovaj opet zaroni...
 Izroni na kraju i kanalizacija počne polako da otiče.
 Izlazi majstor iz šahta i kaže šegrtu:
 - Uči mali, uči, inače ćeš ceo život da dodaješ ključeve!
 ----------------------------------------------------------------------------
 Na plaži leze mama, tata i klinja...
 Otrči klinja u more i nikako da izađe iz vode.
 Posle nekog vremena zove ga mama : Omiii... kom cu mami!
 Klinja se ne obazire, skače po moru, ludira se..
 Majka već lagano nervozna, viče: OMIII kom cu mamiii !!
 Klinja i dalje prska sve živo, pravi pičvajz...
 Diže se otac i drekne : OMERE, PIČKA TI MATERINA, JEL NE ČUJEŠ DA TE MATER
 ZOVE !!!
 ----------------------------------------------------------------------------
 Dođe Mujo kod Hase u posetu.Posle večere i prijatnog druženja
 ponudi mu Haso da prespava kod njega, ali "Kod Fate ne možeš, kod
 mene isto tako ne, jedino možeš da spavaš kod bebe", kaže Haso.
 "Pa neću kod bebe!" odgovori mu Mujo, "daj ti meni jastuk pa ću da legnem
 u kadu, i biće sve u redu!"
 I tako legne Mujo u kadu i zaspi. Sutradan ujutro probudi ga neko.
 U kupatilo uđe prelepa devojka duge crne kose, dugačkih nogu i velikih
 grudi.
 "Zdravo", kaže ona, "ja sam Beba!"
 "Zdravo," kaže Mujo, "ja sam Idiot"
 ----------------------------------------------------------------------------
 

No comments:

zzgluposti