Friday, November 14, 2008

Hocemo li i mi biti ovakvi?

 


From: Ninoslav

 

 Tri sestre stare 92 , 94 i 96 godina zive u zajednickoj kuci. Jedne noci najstarija sestra uspe vodu u kadu da se okupa. Kada je zakoracila u kadu zastala je i viknula sestrama:

- Jesam li ja posla da se okupam ili sam vec zavrsila??

Srednja sestra viknu:

- Nemam pojma , evo me dolazim gore da vidim.

Kada je zakoracila na stepenice , zaustavi se i viknu sestrama:

- Jesam li ja krenula uz stepenice ili sam posla nazad??

Najmladja sestra sedi u kuhinji , srkce caj i slusa svoje sestre.  Odmahnu glavom i promumla:

- Nadam se da ja necu nikada postati tako zaboravna , te kucnu tri puta na drveni sto za srecu. Potom viknu sestrama:

- Sad cu ja doci gore da vam obema pomognem , samo da vidim ko to kuca na vrata!

 

 

Dve stare gospodje su prijateljice vec decenijama. Tokom godina , delile su svakakve aktivnosti i avanture. U poslednje vreme njihove aktivnosti su se svele na sastanke par puta nedeljno da igraju kartee. Jednoga dana dok su se kartale jedna se zagledala u drugu i pazljivo rekla:

- Molim te , ne ljuti se na mene. Znam da smo prijateljice jako dugo vremena , ali trenutno bas ne mogu da se setim  tvoga imena. Mislim i mislim , ali jednostavno ne mogu da se setim. Molim te , reci mi tvoje ime.

Njena prijateljica se zagleda u nju. Piljila je tako najmanje tri minuta. Konacno je progovorila: A za kada ti to treba??

_____________________________________________

 

Penzionisani gospodin je vozio autoputem kad njegov mobilni zazvoni. Kada se javio , cuo je uzrujan glas njegove zene upozoravajuci ga:

- Hermane , upravo sam cula na vestima da neka budala ide u pogresnom pravcu autoputem 77. Molim te budi oprezan na putu kuci!?

- Ma kakvi jedna budala - odgovori Herman - ima ih na stotine!? Svi idu u pogresnom smeru

 

Dve starije gospodje su se vozile u velikom automobilu , obe su jedva virile iza komandne table. Utom , stigose do raskrsnice. Svetlo na semaforu je bilo crveno , ali je auto samo prosao kroz raskrsnicu

Gospodja na suvozacevom mestu pomisli:

- Mora da sam poludela , zaklela bih se da smo upravo prosle kroz crveno svetlo. Posle par minuta , dosle su do sledece raskrsnice i svetlo je opet bilo crveno. I ovog puta samo su prosle kroz raskrsnicu. Gospodja na suvozacevom mestu je gotovo bila sigurna da je svetlo bilo crveno i ozbiljno se zabrinula da je poludela i da sve to umislja. Vec se dobro unervozila.

Na sledecoj raskrsnici , svetlo je opet bilo crveno a one su samo prosle. Sada vec sigurna da je svetlo svakog puta bilo crveno , okrenu se prijateljici za volanom i rece:

- Mildred , da li si ti svesna da smo upravo prosli kroz TRI crvena svetla? Mogla si nas obe ubiti!?

Mildred se trgnu i iznenadjeno zapita:

- Oh , zar ja vozim??

 

 

Starija gospodja je uzrujano zvala policiju preko mobilnog i prijavila da je njen auto obijen. Histericnim i placnim glasom objasnjava situaciju dezurnom policajcu:

- Ukrali su radio , volan , kocnicu , pa cak i papucicu za gas!?

Policajac je umiruje:

- Smirite se gospodjo , poslao sam patrolu , policija samo sto nije stigla.

Nekoliko minuta kasnije , policajac zove dezurnog:

- Zaboravi na ovaj zadnji poziv , gospodja je greskom sela na zadnje sediste

 

 

No comments:

zzgluposti