Monday, September 01, 2008

Državni Službenici - Važna obavijest!

 


From: Hrvoje
 

Zašto službenici ne znaju plesati?
-jer ne postoji sastav koji bi mogao svirati tako polako

- zašto službenici imaju naočale
- da se kad zaspu za stolom ne piknu olovkom u oko

- za vrijeme pauze službenik se previja od bola
- kolega ga upita što mu je
- sila mi je pišati
- pa što čekaš - idi na WC
- jesi ti lud - da idem na WC za vrijeme odmora


- kakva razlika je između radnika koji su ostali bez posla i službenika
- nezaposleni su nekad radili


- ja nemam ništa protiv službenika - nisu nikad ništa napravili


- službeniku se ukazala dobra vila i ponudila mu ispunjenje dviju želja
- moja prva želja je  da živim na nekom otoku u južnim morima
- isti čas se tamo i našao
- moja druga želja je da nikad više u životu ništa ne radim
- ponovno se našao u svom uredu


- službenici se sretnu na hodniku općine, upita jedan drugoga:
zar ni ti ne možeš spavati?


- Službenik koji je zaspao za stolom u uredu se odjednom probudi, pogleda na sat i veselo uzvikne:
  Oh, danas sam radio dva sata prekovremeno!


- kako kažu kada pokopaju službenika?
- samo su ga premjestili...

- neki uredi u državnoj upravi su kao grobovi
- moglo bi na vratima pisati: tu počiva taj i taj


- mislim da se Josip priprema na godišnji, kaže drugi kolega trećem u uredu
- po čemu to zaključuješ?
- vidi ga kako nemirno spava za stolom

 

 

 

No comments:

zzgluposti