Wednesday, September 17, 2008

vitz za zz

 


From: Biljana

 

 

 

Grešni seks

 

 

 

 


Poslije nedjeljne službe jedan sramežljivi stariji čovjek došao je u crkvu
kako bi se ispovjedio:

-Neki dan kada se moja supruga nagnula u zamrzivač, podigla joj se haljina. U meni je nešto puklo, skinuo sam joj gaćice i navalio k'o lud.

-To nije nikakav grijeh! Voditi ljubav sa svojom suprugom, pa to je normalno! - odgovori svećenik.

Čovjek se zahvali i lakog srca ode kući.

Malo kasnije dolazi starica:

-Neki dan kada sam se nagnula u zamrzivač podigla mi se haljina i moj muž mi je skinuo gaćice i navalio ko lud. Jel' to grijeh, oče ?

-To nije ništa čega bi se trebali stidjeti, vaš muž je maloprije bio ovdje i ja sam mu rekao da je to normalno i čak pohvalno da se tako volite i to radite u vašim godinama!

-Znaći mi smo još uvijek dobrodošli u crkvu?

-Svakako - odgovori svećenik.

-Sada mi je mnogo lakše - odgovori starica - jer u Mercatoru više nismo!  

 

 

Žigolo

 

 

 

 


Žena sjedi za šankom i uživa u koktelu, kad vidje kako ulazi
zgodan, otmjen i seksipilan muškarac.

Ne uspijeva da skloni pogled s njega. On joj prilazi i prije nego što se ona uspijeva ispričati za nepristojno buljenje, šapne joj na uho: "Učinit ću ti što god želiš za 10 eura, ali pod jednim uvjetom".

Zaprepaštena žena pita, koji je to uvjet, a on odgovori: "Moraš u samo tri rijeci opisati što želiš da ti radim".

Ona kratko razmisli i sa osmjehom mu stavi u ruku ključeve, 10 eura i sapnu: "Očisti mi kuću!".

 


 

Političari nisu kurve. Kurvu izjebeš pa joj daš pare. Političari ti uzmu
pare i još te izjebu.

--------------

Slom živaca je nasljedna bolest. Nasljeđuju ga roditelji od djece.

--------------

- Šta kaže Crnogorac poslije seksa?
- Duže u životu nisam ništa radio.

--------------

- Koja je razlika između Domovinskog rata i hrvatske mirovine?
- U ratu možeš preživit!

-------------

- Kako je Slovenija ušla u EU?
- Primili su je kao austrijski parking.

-------------

Samo se u ratu isplati biti promašeni slučaj.

-------------

Sruši se avion na sred groblja... Policija pronašla 3500 mrtvih.

-------------

Pametne žene ušutkuju muškarce dižući noge, a glupe, dižući glas.

-------------

Bolje umrijeti od litre nego od kapi.

-------------

Alkohol je naš najveći neprijatelj. A samo kukavice bježe od
neprijatelja.

-------------

Ne pij dok voziš, mogao bi proliti!

-------------

Bolje da ti se vrti u glavi, nego da ti se uglavi u vrtu.

------------

Kako Crnogorci grade autoput?
Naprave 10 km puta i stave tablu na kojoj piše "itd...".

-----------
Svađaju se muž i žena.
- Bilo bi mi bolje da sam se udala za samoga vraga.
- Ženidba između srodnika je zakonom zabranjena. - odgovori muž.

------------

Kako se dalmatinac tušira? Zapali šumu i čeka kanader

 

 


No comments:

zzgluposti