Thursday, September 18, 2008

Mujo... nikad bolji vicevi!

 


From: Ninoslav



Došao Mujo u pekaru i pita:

- Ima li kruha?

- Nema.

- Ima li kifli?

- Nema.

- Pa što ima?

- Eto, radi se.



------------------------------------------------------------------



Sjedi Mujo u fotelji i gleda TV. Priđe Fata i upita ga:

- Je l' znaš Mujo gdje je Himalaja?

A Mujo će bezbrižno:

- Nemam pojma, ti si zadnja čistila kuću.



-------------------------------------------------------------------



Došla Muji punica u goste. Pita ju Mujo:

- Dokle ćete ostati?

- A, dok vam ne dosadim. - odgovara punica.

- A što bona tako kratko?!



---------------------------------------------------------------------------



Oženio se Mujo ženom iz Černobila i doveo je u Bosnu, okupila se potom sva rodbina da upoznaju mladu...

A rodbina k'o rodbina počela komentirati:

- Ma nije nešto...

- Pa što si je oženio kad je lijena?

- Što si je bolan oženio kad vala nije ni neka ljepotica?

Kad Mujo na sve to:

- Ma ne znam ni ja, ali nekako mi zrači!



-----------------------------------------------------------



Pita mali Ibro oca:

- Tata, što je to peder?

- Da ti tata slikovito objasni. Eto, bili smo ja i Haso u zatvoru zbog šverca cigareta. Bilo nam dosadno pa smo se kartali, pa tko dobije jebe, a tko izgubi, bit će jeben. Dobio Haso prvu partiju, a ja se naguzim po dogovoru. Dobio on i drugu i treću.

E, četvrtu sam ja dobio i onda Haso kaže: - Meni se više ne igra.

E vidiš, sine, to ti je peder!



------------------------------------------------------------



Hvali se Englez kako je ženi za rođendan kupio Porsche koji doseže 100 km/h za 7 sekundi. Francuz kaže na to:

- A ja sam svojoj kupio Ferari i za 5 sekundi ide do 100.

Mujo to sluša pa reče:

- Ja sam svojoj Fati kupio poklon koji za 1 sekundu ide do 100.

Englez i Francuz će uglas:

- Ma nemoguće, pričaš gluposti, to ne postoji! A što si joj to kupio?!

- Vagu. - reče Mujo.



----------------------------------------------------------------



Žali se Fata susjedi:

- Mujo mi je 300 posto impotentan?

- Kako 300? Jučer si rekla 100.

- Pao je niz stepenice, slomio prste i pregrizao jezik!



---------------------------------------------------------



Došao Mujo kod psihijatra. Pita ga psihijatar:

- Dobro, otkad ste počeli vjerovati da ste konj?

- Davno, još kad sam bio ždrijebe. - odgovara Mujo.



----------------------------------------------------------------



Vraća se Mujo iz Njemačke s posla.

Odjednom na radiju u izvješću o cestama čuje kako se upozoravaju vozači na cesti da pripaze jer jedna budala ide u krivom smjeru.

A Mujo će: - Koja jedna budala!! Tisuću budala!



-------------------------------------------------------------------



Mali Huso propao u prvom razredu osnovne škole. Ljut glede toga, kaže Mujo:

- Što misliš Fato da mi njega upišemo u specijalnu školu?

- Daj, bolan, ne glupiraj se. Ne može da završi ni ovu običnu!

 

 

No comments:

zzgluposti