Tuesday, September 16, 2008

vicevi

 


From: Marina

Gazda, pozajmite mi 100 evra.
- Hoću, lutkice, evo.
- Hvala, gazda. Vratiću vam kada budete mogli!

 

 

Žali se Mujo doktoru da mu je osiromašio seksualni život, a doktor ga pita kad je zadnji put s Fatom vodio ljubav.
- Ne znam.
- Evo ti telefon pa je pitaj!
- Fato, kad smo zadnji put vodili ljubav?
-  A s kim pričam?

 

 

U cik zore, oko 4 sata ujutro, ustane Mujo, probudi Fatu i reče joj:
 'Ajde, bona, spremi mi ruksak, idem na pecanje!
Ona mu spremi i isprati ga do vrata, pa se vrati nazad u krevet.
Mujo je oko pola sata pokušavao da upali auto, ali nije uspeo.
Odustane on od pecanja i vrati se u kuću, raspremi se i polako se uvuče u krevet. Na to će Fata:
 Jel' 'ladno vani?
 Jest' vala.
 A onaj moj blento otiš'o na pecanje!

 

 

Mujo, ja sam trudna...
- Ma kako Fato, kad sam pazio?
- Ma to ti je kao u saobraćaju, džabe što ti paziš kad drugi ne paze.

 

 

U južnoj srpskoj pokrajini Kosovo i Metohija, Albanac pozvoni jednom od preostalih Srba:
- Dobar dan, komši, koljiko oćeš za tvoja kuća?
- Pa, da kupim lepi stan u Beogradu i da ne brinem puno - dve kile u zlatu.
- Evo tebi ćetri kiljogram u zljato. - kaže šiptar.
- Zašto toliko?
- Idi kupi stan u Ljubljana, da te ne seljim dva put.

 

 

Tri Crnogorca na lokalnoj sahrani pitaju jedan drugoga:
- A što bi ti volio da tvoji prijatelji kažu nad tvojim odrom kad umreš?
- Ja bih volio da kažu "Bio je dobar prijatelj, suprug i otac." - reče prvi.
- Ja bih volio da kažu "Bio je vjeran Božji sluga i učinio nešto po čemu će ga ljudi pamtiti." - reče drugi.
- Ja bih volio da kažu "Viđu ga, mrda se!"- reče treći.

 

 

Došli Lala i Sosa iz grada na selo i seljak ih lepo dočekao napolju pod šljivom.
Po dvorištu se šetaju pevac i kokoške, a pevac malo-malo pa skoči na kokošku.
Na to će Sosa:
- Je l' te, molim vas, a je l' on to ovako svaki dan?
- Da, da - kaže seljak.
Na to će Sosa:
- Čuješ li ti ovo, moj Lalo?
A Lala će:
- Mogu li i ja da pitam da li on svaki dan skače na istu kokošku?
- Ne, ne, on menja - odgovori seljak.
Na to će Lala:
- Čuješ li ti ovo, moja Soso?

 

 

Muž i žena se svađaju za doručkom:
- Ti uopšte nisi dobra u krevetu! - reče on, zalupi vratima i odjuri na posao. Oko dva sata popodne, odluči ipak nazvati ženu i pomiriti se. No, prošlo je dosta vremena dok s druge strane žena nije dignula slušalicu.
- Zašto ti je toliko dugo trebalo da se javiš? - upita on nju.
- Bila sam u krevetu.
- Što si radila u krevetu u dva sata popodne!?
- Tražila drugo mišljenje!

No comments:

zzgluposti