Thursday, September 04, 2008

Revoltirani klijent banke *raiffeisen*

-----Original Message-----
From: Srdjan

Postovani,

Veoma me je obradovalo Vase pismo u kome me obavestavate da mi se kamata
na kredit povecava.

Moju radost nije mogla da pokvari ni vest, da je doslo do negativnih
kretanja na medjunarodnom trzistu kapitala.

Posebno mi je zadovoljstvo sto ja kao pojedinac sa svojim skromnim
doprinosom ( citaj EUR 10) mogu da omogucim budjenje na trzistu
kapitala, odnosno da promenim kretanja iz negativnog trenda u pozitivni.

To budjenje, kako me obavestavate, dovesce, (malo) sutra, do smanjenja
kamatne stope.

Sva ova moja radost nije nista naspram moje srece da je Raiffeisen Banka
ostvarila profit koji se meri milijardama neke valute u prvih sest
meseci 2008.


Ovim putem Vam se obracam ne da bih Vam se zahvalio na cestitki, vec da
vam predlozim da mi podignete kamatu za jos koji procenat, zasto 20%,
kada mozete 30 ili 35%.
Takodje mozete da mesecno odrzavanje racuna od danas naplacujete ne RSD
150, nego RSD 15,000.

Sve ovo mozete da uradite, ali samo jedno vas molim:

"Nemoj te od mene traziti da Vas RAZUMEM sto mi povecavate kamatnu
stopu"

Srdacan BEEEEEE od jos jedne ovce iz Vaseg tora

No comments:

zzgluposti