Monday, September 22, 2008

Mujo i Suljo

 


From: Mladen
 



> Mujo i Suljo pecaju na Jablaničkom jezeru i riba ih ne ide i ne ide. Kad,
> prolazi patka te je oni uhvate. Patka će:
> - Nemojte mene, ja sam zlatna patka i snijet ću vam jaje, po jedno svakom
> i
> svaka želja bit će vam ispunjena, samo zamislite želju i razbijte jaje.
> Skuže oni, ovo je garant neka prijevara, znamo za zlatnu ribicu, ali
> zlatna
> patka - nikad čuli! Al' hajde, da vidimo i to čudo.
> - OK. Ionako nismo gladni, pa nek ti bude.
> Ona im snese po jedno jaje i oni brzo u Sarajevo. Stoji Mujo pred kućom i
> misli:
> - Htio bih biti bogat, imati batlere, pravo dobru kuću, bazen, pičkice...
> i
> tako to.
> Baci jaje... Kad ono... stvarno!
> - Gospodine Mujo, izvolite! - kaže batler. Kuća samo takva, uđe Mujo, kad
> ono bazen, pičkice okolo u tangama... Legne on u ležaljku, sluga donese
> koktel... misli si Mujo.. a dobre li patke...
> Kad dođe batler:
> - Mujo, treba Vas neki siromah na vratima, zna Vas dobro, zajedno ste
> nekad
> pecali.
> Misli si Mujo, eto, odmah iz komšiluka dolaze, pička im materina. On na
> vrata da vidi tko je, kad Suljo:
> - Pomagaj, brate Mujo, pravo imam problema, hajde sa mnom da vidiš što sam
> napravio.
> - Nemoj, matere ti, tek sam se opustio! - viče Mujo.
> - Hajde molim te, da vidiš belaj pravi - preklinje Suljo.
> - OK, hajde. - veli Mujo i za njim, kad... njegova kuća ista kao i prije!
> Otvore vrata, a u kući milijun golih muškaraca, sve gologuzo i sprave im
> vise, ima tu crnaca, žutih, ma svakakvih. Upita Mujo:
> - Pa šta ti bi, bolan Suljo, šta bolan zaželi, jesil' vidio mene i moje
> kuće, aman šta ti bi?
> A Suljo će, jadan:
> - Stojim ja tako i mislim što mi sve treba, kontam milijun mi nekih kuraca
> fali... kad mi ispade jaje iz ruke
>

No comments:

zzgluposti