Monday, November 20, 2006

dobar

-----Original Message-----
From: Krunoslav
Subject: FW: dobar

Covjek hoda pustinjom i skapava od zedi. Naide na oazu i na zdenac s
vodom.
Nagne se nad zdenac, rukama zahvati vodu, prinese vodu ustima, i taman
kada je navlazio usnice netko ga potapsa po ramenu. Okrene se covjek -
kad pred njim prekrasna brineta. Raskos zenske ljepote i putenosti.

"Ja sam sultanova zena, i zelim se poseviti s tobom!" - rece mu maznim
glasom.
"Oprosti mi, ali strasno sam zedan, moram piti." - odgovori joj smeteno.

"Ne posevis li me, neces piti, to je moje pravo da ti zabranim. Ovo je
oaza moga muza!" - priprijeti mu.

I sto mu preostane - posevi je i ona ode zadovoljna. On se pozudno
okrene zdencu, rukama zahvati vodu, prinese vodu ustima, i taman kada je
navlazio usnice netko ga potapsa po ramenu. Okrene se covjek - kad pred
njim prekrasna crnka. Raskos zenske ljepote i putenosti.

"Ja sam druga sultanova zena, i zelim se poseviti s tobom!" - rece mu
maznim glasom.
"Oprosti mi, ali strasno sam zedan, moram piti!" - odgovori joj ne
vjerujuci da mu se to dogada.

"Ne posevis li me, neces piti, to je moje pravo da ti zabranim! Ovo je
oaza moga muza!" - priprijeti mu.

I sto mu preostane - posevi je i ona ode zadovoljna. On se pozudno
okrene zdencu, rukama zahvati vodu, prinese vodu ustima, i taman kada je
navlazio usnice netko ga potapsa po ramenu.
Okrene se covjek - kad pred njim SULTAN.

"Otkud tolika drskost kod tebe, bijednice nistavni?? Upadnes u MOJU
oazu, pojebes MOJE zene, i k tome zelis piti MOJU vodu!!"

Covjek se prenerazi ne vjerujuci sto mu se dogada. Isprica mu sto se
zbilo i zamoli ga za oprost.

"Oprostiti cu ti pod uvjetom da se popnes na onu dinu!", pokaze mu dinu
udaljenu pedesetak metara, "i da prdnes tako da te mogu odavde cuti!" -
postavi mu uvjet sultan.

Covjek ode do dine, napne se i iz sve snage prdne. Bilo je gromoglasno.
Sultan ga je cuo.
"Nisam se nadao da je netko sposoban za to. Slobodan si!" -
impresionirano rece Sultan.
"Hvala na Vasoj velikodusnosti. Odlazim cim popijem vode!" - zahvalno
rece covjek.

"Aaaa, ne! Nisam ti dao dozvolu da pijes moju vodu!" - rece sultan.
"Ali ne popijem li vodu umrijeti cu, smilujte se!!" - zavapi covjek.
"U redu. Vidis onu dinu?" - pokaze mu dinu udaljenu stotinjak
metara-"popni se na nju i prdni iz sve snage tako da te svi u oazi
cujemo.
Dati cu ti i devu, i vodu!" - nalozi mu sultan.
Ode covjek. Popne se na dinu. Napne se i zadnjim atomima snage prdne.
CUDO!

Culi su ga svi u dini. Sultan mu, impresioniran, dade devu i dozvoli
uzeti vodu. On se pozudno okrene zdencu, rukama zahvati vodu, prinese
vodu ustima, i taman kada je navlazio usnice, netko ga potapsa po
ramenu.

Okrene se covjek, otvori oci, kad nad njim stoji Saborski redar, i
obrati mu se rijecima:

"Oprostite, gospodine zastupnice, ali zaspali ste na sjednici i strasno
glasno prdite...!"

;-))

No comments:

zzgluposti