Thursday, November 02, 2006

Marketinska terminologija



---------- Forwarded message ----------
From: Maja
To:

Marketinska terminologija

1. Vidis lepu devojku na zurci. Priđes joj i kazes "Ja sam fantastican u
krevetu". To je direktni marketing.

2. Vidis lepu devojku na zurci. Zamolis prijatelja da ode do nje i da joj
kaze: "Moj drug je fantastican u krevetu". To je oglasavanje.

3. Vidis lepu devojku na zurci. Saznas njen broj telefona pa je zoves
sutradan i kazes "Ja sam fantastican u krevetu". To je telemarketing.

4. Vidis lepu devojku na zurci. Ona ti priđe i kaze ti "Cujem da si
fantastican u krevetu". To je prepoznavanje brenda.

5. Vidis lepu devojku na zurci. Priđes joj i ubedis je da ide kuci sa tvojim
prijateljem. To je trgovacko predstavnistvo.

6. Tvoj prijatelj ne moze da zadovolji devojku i zove tebe da dođes i
pomognes. To je tehnicka podrska.

7. Ides na zurku i pomislis da u kucama pored kojih prolazis mozda ima lepih
devojaka. Popnes se na telefonski stub i pocnes da se deres iz sveg glasa
"Ja sam fantastican u krevetu". To je spam.

----------------------------------------------------------------------------

 


No comments:

zzgluposti