Thursday, November 30, 2006

Ne mogu da nađem bre

E

Ne mogu vi pokažem stranu

Strana koju oćete je sad nedostupna. Možda nešto ne valja sa web sajt, al verovatno da vaš kompujtor nije kako treba.

Molim ve da probate ovo:

  • Klikni na Osveživač dugme,, il se vrni posle.
  • ako si adresu sam ukucao gde treba, proveri jesi li dovoljno pismen za to.
  • Da proveriš jel su ti konnekcije dobre, klikni Alat meni (samo ako si žensko, inače moš kom oćeš), a onda na Internet Opšens. Na Povezivanja tabulatoru, klikni Udešavanje. Trebalo bi da se pogode sa onim što ti je dao tvoj LANE (LAN) administrator ili Internet sajtovi prodavač i distributer(ISP-d).
  • Ako ti je ovi prvi to omogućio ,Majkrosoft Prozori mogu da provere sšta si to sjebo i automatski otkriju šta je povvezano i kako.
    Ako oćeš da prozori sami provere klikći na ovo podvučeno Proveri ovo što sam ti reko
  • Neki sajtovi na internet zahtevaju 128 bita. Klikći na Upomoć meny pa na Internet pretraživaču da vidiš kakva ti bitažna sigurnost (nešto ki unimer za struju).
  • Ako pokušavaš da se prikačiš na osiguran sajt, vidi jel možeš sa to tvoje sokoćalo da otvoriš. Opet klikni Alati meni, pa na Internet Opcijes. Na naprednom tabulatoru, nađi DB sekciju i proveri jel ima BIA 2.0, CIA 3.0, KGB 1.0, LSD 1.0. Ako nema, izađi na terasu, zapali dŽojint i viči: "Koštunica nije legalno obavešten da ja imam gusarske prozore!"
  • Klikći na Back dugme, il nemoj.


Ne mogu da nađem server il neka druga greška... al de me to interesuje
Internetski eksloatator

No comments:

zzgluposti