Wednesday, November 15, 2006

malina sa turshijom

-----Original Message-----
From: Uros


STA NAJRADIJE JEDES?
Volim sve a najvise pasulj sa dokolenicom.
Volim dzigericu i druge unutrasnjice.

STA JE KARAKTER?
To je sport. Moj brat je karakterista.

STA JE DETINJSTVO?
To je moj zivot kad sam bio mali .
To dobijemo kad se rodimo, pa posle prodje.

STA JE PUBERTET?
Neizleciva je to bolest. I doba kad ti brkovi porastu preko noci.
Pubertet je zivot sastavljen od gluposti.
To je kad prestanes biti devojcica i slobodno mozes da se sminkas.

STA JE ODGOVORNOST?
Odgovornost je kad odgovaras druga da ne uci i nagovaras ga da se igra.

KAKO SE PRAVE BEBE?
One se prave od babica u porodilistu.
Sramota me da kazem jer je to bezobrazan posao.
Prave se nocu zato zmure kad se rode.
To je jedan glupav posao za koji se prima deciji dodatak .
Bebe se prave od rode ili od kupusa. Kako ko voli.
Bebe se prave kad si dobar pa ti rode brata, a onda je on glavni pa si
dzabe bio dobar .
,
STA JE HOBI?
Te stapice sam jeo kad sam bio mali .
Moj hobi je da kvarim televizor.
Hobi je nesto besplatno sto te skupo kosta.

STA JE HOROSKOP?
Horoskop je ono kad su deca isto obucena i pevaju istu pesmu u vise
glasova .

KO JE PATRIJARH?
On je predsednik muskim i zenskim popovima.
On je isto sto i Sveti Sava samo sto je ziv.
Kad je Bozic ili Uskrs on peva, a nije snimio CD.

STA JE EVRO?
Evro je kad na televiziji pobedi 'Lane moje'.
To je isto sto i evrokrem samo u manjoj tegli.
Cuo sam kad je mama rekla komsinici da je gledala Evra sa onoga svijeta.

STA JE JUGOSLAVIJA?
Jugoslavija je ovo gde zivimo ali vise ne postoji.
Kad nesto imas pa nemas, onda je to Jugoslavija.
To je sestra od nekog Jugoslava, al' je ja ne poznajem.

KO JE DOKTOR NAUKA?
To je doktor koji leci nauku.
On ti ne kaze da otvoris usta, samo on prica.

STA JE KULTURA?
To je pozoriste, a mene cesto vode u kulturu.
To se sadi na selu pa se posle prodaje na pijaci u gradu.

STA JE KLONIRANJE?
To je kad se klovn nervira.
To se radi na ovcama, a posle ce na nama.

STA JE MAFIJA?
To je jedan gospodski, vrlo placen posao.

STA JE DROGA?
Moj deda se drogira. On je dijabolicar i svaki dan daje sebi drogu iz
sprice .

STA JE PRES KONFERENCIJA?
Na to se teraju novinari.
Ko god hoce nesto da slaze on napravi tu konferenciju.

STA JE AEROBIK?
To je stocni aerodrom .
Kad trcis uz muziku a nisi balerina.
U to veruju samo ruzne tete.

GDE JE AMERIKA?
Tamo su ziveli kauboji i indijanci, ali su se poubijali pa sad zive
samo glumci.

ZA STA SLUZI KOMPJUTER?
On sluzi da mama i tata ne spavaju vise zajedno.

No comments:

zzgluposti