Monday, November 20, 2006

SRPSKI GRAFITI



From: Dragutin

SRPSKI GRAFITI
- Pusenje vam skracuje cigaretu.
- Bolje ispasti glup nego iz aviona.
- Ko rano rani ima podocnjake.
- Vrhunac gluposti je kad ti rodeni otac objasnjva da si postao od majmuna.
- Ko rano rani zajeb'o je petla.
- Isterajte zlo iz zena - uterajte im dobro.
- Ko se zadnji smeje provalio je fazon.
- Mozemo li preci sa Vi na tebe?
- Leva noga rece desnoj: Medju nama je svrseno!
- Da Bog postoji crkve ne bi imale gromobrane.
- Mene slava i novac uopse ne zanimaju; samo novac.
- Oprezan je onaj ko pre grmljavine opere kosu samponom od koprive.
- Ah, kad te nema u blizini nisu mi sve ovce na broju.
- Njutn laze -
lake padaju brze.
- Rekla mi je kako se zove, sad bar znam na cemu sam.
- Nekad sam bio neodlucan, a mozda i nisam.
- Parna masina pronadena je zato sto nije mogla da se pronadje neparna.
- Ne budite praznoverni - to donosi nesrecu.
- Bolje uzasan kraj nego uzas bez kraja.
- Plavusa je zena sa plavim usima.
- Cev je sipka kroz koju je provucena rupa.
- Postao sam ateista - ubili su Boga u meni.
- Nevina sam - rece kurva na sudu.
- Infarkt - ma kakav da je od srca je.
- Gresiti je ljudski, ali ako vam se gumica istrosi pre olovke
malo ste preterali.
- Ne prepiri se s budalom; ljudi mozda nece uociti razliku.
- Kakvi su me ucili mogla sam da ispadnem jos gora.
- Ljubav je vecna - objekti se menjaju.
- Treba se zeniti lepim zenama: inace nemate nikakve sanse da ih se resite.
- Bolje cutati i biti smatran budalom nego progovoriti i
otkloniti svaku sumnju.
- Ja sam se ovakav rodio. A koji je tvoj izgovor?
- Mogu se odupreti svemu osim iskusenju.
- Moramo ucutkati one koji su protiv slobode govora.
- Pepeljuga se udala zbog love.
- Obozavam rad - mogu satima da gledam ljude kako rade.
- Suprotnosti se privlace, a onda se svlace.
- Samoubistvo je najiskreniji oblik samokritike.
- Mi trcimo za srecom, a nesreca za nama.
- Blago onome ko rano poludi jer mu zivot prodje u veselju.
- Ja pijem samo kad sam sam i kad sam u drustvu.
- Bolje lud od srece, nego lud od rodjenja.

No comments:

zzgluposti