Thursday, November 22, 2007

Dogodovstine iz GSB-a



---------- Forwarded message ----------
From: olivera




Priče iz gradskog prevoza Beograd

 

 

 

1) Sedi jedna devojka u GSP autobusu i priča drugarici koja sedi pored nje: "Pre neki dan neki do jaja lik mi stao dok sam stopirala, vozi neki Mercedes, znaš kako je sladak... ko šećer, pri tom je i kulturan..."

Ceo autobus ćuti i sluša šta ona priča...

Ona nastavlja... "Dovezao me do centra i pozvao me na piće... Ja se malo nećkala, onda sam otišla sa njim na piće... Nemaš pojma kako je duhovit... Posle tog pića me ponudio da odem kod njega u stan..."

U autobusu muk... Svi čekaju nastavak...

Devojka priča dalje...

"Zatim sam došla kod njega u stan... A stan.... Ne možeš da veruješ.... Prelep stan sa novim modernim nameštajem, ogromna kuhinja, terasa sa divnim pogledom..."

U tom trenutku ustaje tip koji je sedeo ispred njih...

"Pa dobro bre sestro, reci više jel te kresnuo, propustio sam već dve stanice!?"

 

2) Ortak se vozi 56-icom i ulazi Ciganka na Padini da prosi - i ide od jednog do drugog i trazi po dinar. I tu stoji neka grand-mozgić devojka, na štiklicama, u skupoj bundi, miniću sva napirlitana.

Dolazi Ciganka do nje i traži dinar i ova je pogleda zgadjeno, kao da hoće da povrati i kaze: "Ma nemoj, dinar po dinar palata!"

A Ciganka je odmeri: "Kurac po kurac - bunda!

 

3) Sedi devojka , sluša muziku, i ulazi neki matorac i ona standardna fora, prvo je cima 5 minuta za rukav, a onda : "Aj' ustani da ja sednem, mladja si."

"Aj' pali, budalo matora."

Zatim sledi uobičajeno srpsko pičkaranje: "Jebem ti ja mater i oca da ti jebem" itd... itd...

I devojka opusteno : "Kad možes da jebeš, možes i da stojiš."


No comments:

zzgluposti