Tuesday, November 13, 2007

elektricna stolica

 


From: Marina

 

 Nakon noci provedene u baru, mora alkohola, lakih

 zena i ... tri prijatelja se bude u nekom zatvoru u

 Latinskoj Americi. Losa vest je da ih, mada se ne

 secaju tacno zbog cega, ceka instant pogubljenje na

 elektricnoj stolici.

 

 

 Prvi od trojice je odveden na stolicu i neposredno

 pre nego sto ce struja biti ukljucena strazari ga

 pitaju za poslednje reci.

 

 

 "Ja sam vernik, verujem u Boga, verujem da ce on

 zastiti istinski nevine" progovara on.

 

 Strazari ukljucuju prekidac ali nista se ne desava.

 

 Jos pod uticajem njegovih reci zakljucuju da je

 sigurno nevin i pustaju ga na slobodu.

 

 

 Sve se ponavlja sa drugim od trojice. Njegove

 poslednje reci:

 

 "Ja sam advokat i verujem da Pravda nece dozvoliti

 da nevini stradaju"

 

  Opet prekidac, opet nista, opet ga pustaju da ode.

 

 

 Red je na treceg od trojice. Strazari pod teskim

 uticajem prethodnih cuda cekaju da vide koje ce biti

 njegove poslednje reci.

 

  "Ja sam inzinjer elektrotehnike i mogu vam reci da

 nikoga necete ubiti ovom stolicom sve dok ne spojite

 te dve zice tamo"

 

 

 

 Pokoj mu dusi...

 

 

 

No comments:

zzgluposti