Wednesday, November 07, 2007

NARAMAK MUJINIH.....

 


From: Marina

 

  Otiš'o Mujo da radi u Ameriku i zamolio Hasu da pripazi na Fatu dok ga nema i piše mu izvještaje šta sve ona radi. Poslije šest mjeseci Mujo prima pismo od Hase:
1. Fata se kurva.
2. Kres'o je celi Doboj.
3. I ja sam.
4. Šta kažeš na tačku 3?

A Mujo odgovara:
1. Znao sam da je Fata kurva.
2. Nije mi žao, našao sam drugu.
3. Fata ima sidu.
4. Šta kažeš na tačku 3?

 

   

 

 

Šalje Mujo Fatu u prodavnicu da kupi pivo. Fata neće, ali je Mujo nekako ubijedi. Prođe tako pola sata, sat, dva sata, tri sata, Mujo pobjesnio, hoće da je udavi. Vraća se Fata s pivom, a Mujo će:

  • Đe s' bila dosad?
  • Ja izašla iz kuće kad ono tri muškarca udri po meni tri dana.
  • Kako tri dana, prošlo tek tri sata?!
  • Ma, ja samo došla da se javim.

 

 

No comments:

zzgluposti