Saturday, November 03, 2007

Kad žena saopsti muškarcu, da ga napušta zbog drugog:



---------- Forwarded message ----------
From: olivera


>            Ateist: Ne verujem.
>
>
>            Budist: Samo da si ti srecna.
>
>
>            Katolik: Ja sam kriv.
>
>
>            Jevrejin: To cu ti vratiti!
>
>
>            Pravoslavac: Marš u pičku materinu!
>
>
>            Agnostik: Zašto nemas obojicu?
>
>
>            Mormon: Jedna vise, ili manje...
>
>
>
>
>
>
>            Melanholik: Ubiću se!
>
>
>            Kolerik: Ubicu te!
>
>
>            Apatik: Dobro...
>
>
>
>
>
>
>            Pesimista: Ma znao sam sta ce da se desi.
>
>
>            Optimista: Uzmi kljuc - za svaki slučaj.
>
>
>            Realista: To je moj kofer...
>
>
>            Naivko: Kad se vracas?
>
>
>
>
>
>
>            Racionalista: Nemaš argumenata.
>
>
>            Skeptik: Jesi li sigurna?
>
>
>            Romantiičar: Ja te ipak volim!
>
>
>            Filozof: Zasto bas danas?
>
>
>
>
>
>
>            Advokat: To ce te skupo kostati.
>
>
>            Bankar: To  ce me skupo kostati.
>
>
>            Japi: Koliko zarađuje?
>
>
>
>
>
>
>            Liberal: Konacno slobodan!
>
>
>            Komunista: Imam obavezu da te delim.
>
>
>            Zeleni: Idi biciklom.
>
>
>            Klerikalac: Grešila si?!
>
>
>            Socijaldemokrata: Poštujem tvoju odluku.
>
>
>
>
>
>
>            Slovenac: Samo da nije Hrvat.
>
>
>            Hrvat: Samo da nije Slovenac.
>
>
>            Albanac: Samo da nije Srbin.
>
>
>            Srbin: Samo da je naš.
>
>

No comments:

zzgluposti